گزینه های مجمع تهران برای انتخاب استاندار امروز به وزیر كشور نمایش میگردد

گزینه های مجمع تهران برای انتخاب استاندار امروز به وزیر كشور نمایش میگردد

تاكسی مدرن: دبیر مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت كه گزینه های این مجمع برای انتخاب استاندار تهران امروز به وزیر كشور نمایش میگردد.



محسن علیجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه ای به سه گزینه پیشنهادی برای استانداری تهران رسید كه امروز (دوشنبه) این گزینه ها در نامه محرمانه ای به وزیر كشور تقدیم می گردد.

وی با اشاره به این كه مجمع نمایندگان تهران نظر مشورتی خویش را به وزیر كشور می دهد، خاطرنشان كرد: ما حق قانونی برای عرضه نظرات به صورت مستقیم نداریم، ولی به صورت غیر مستقیم نظرات مشورتی را به وزیر كشور برای انتخاب استاندار داده ایم تا در نهایت فردی انتخاب گردد كه اصلاح طلب بوده و یا حداقل همراه با دولت باشد. همینطور توانایی اداره استان تهران و رفع مشكلات به خصوص در حوزه صدمه های اجتماعی اشتغال و جوانان را داشته باشد و بتوان از تجاربش بهره برد.

نماینده تهران در انتها با یادآوری این كه هم اكنون استان تهران به سرپرستی حسن بیگی اداره می شود، اظهار داشت: از ۲۴ آبان ماه برای استان تهران سرپرست انتخاب شده است كه تنها دو ماه زمان برای انتخاب استاندار جدید وجود دارد، امیدواریم با عرضه نظرات مشورتی مجمع ظرف چند هفته آینده تكلیف استاندار تهران مشخص شود.




1397/09/19
14:40:30
5.0 / 5
4674
تگهای خبر: استانداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن