اضافه کاری به حضور کارکنان ادارات بعداز ساعت 13 تعلق نمی گیرد
به گزارش تاکسی مدرن، سخنگوی سازمان اداری و استخدامی کشور جزئیات جدیدی از تغییر ساعت کاری سازمانهای دولتی را تبیین و اظهار کرد: به حضور کارکنان پس از ساعت 13 اضافه کاری تعلق نمی گیرد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۲۱:۰۹