نخستین گام حناچی برای ساماندهی تهران بعد از شهردار شدنش

نخستین گام حناچی برای ساماندهی تهران بعد از شهردار شدنش

به گزارش تاكسی مدرن شهردار تهران با تاكید بر ضرورت جمع آوری كارگاه های عمرانی اضافه از سطح شهر تهران از جمع آوری كارگاه عمرانی میدان هفت تیر اطلاع داد.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، پیروز حناچی بعد از ادای سوگند برای تصدی پست شهرداری تهران در صحن علنی صد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: خداوند را شاكرم كه توفیق خدمت در جایگاه دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیدا كردم. بدون شك «تهران، شهری برای همه» بعنوان شعاری كه من انتخاب كردم، زمینه آنرا فراهم می آورد كه همه كسانی كه در این شهر زندگی می كند و خداوند به آنها جان داده، شامل این مورد خواهند بود.

وی اضافه كرد: قبل از من بخصوص بعد از انقلاب اسلامی ایران افراد زیادی در این تصدی حضور پیدا كردند شامل مهندس شهرستانی، مهندس محمد كاظم سیفیان، و نهایتا آقای افشانی كه با التزام به قانون این ماموریت را ترك كرد كه برای همه افراد و خودم عاقبت به خیری را آرزو می كنم.

شهردارتهران در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن قدردانی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران برای اعتمای كه به وی كردند اضافه كرد: از رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی بخصوص آقایان مطهری و عارف كه زحمات زیادی كشیدند تشكر می كنم. همینطور از رئیس دفتر رئیس جمهور و اصحاب رسانه كه نسبت به این مورد حساسیت ویژه ای داشته اند و هم رزمان خودم كه یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و این روزها من را فراموش نكردند، تشكر و قدردانی می كنم.

وی افزود: امیدوارم قانون مداری در شهر تهران بیشتر از پیش حاكم شود. بطور قطع اهتمام و توجه به جوانان و بدنه متخصص داخل شهرداری تهران از برنامه های آتی من خواهد بود.

وی تصریح كرد: اگر از ظرفیت های قانون همانند مبحث ترك تشریفات استفاده نماییم، دلایل آنرا اعلام خواهیم كرد.قطعا تعامل قانونی و عالمانه با اعضای شورای شهر و همینطور همكاری با سازمان های مردم نهاد، در اداره ی امور شهر برای حل مشكلات شهر در دستور كار ما قرار خواهد داشت.

حناچی با تاكید بر تلاش خود برای جلب مشاركت مردم، بخش خصوصی و نخبگان اظهار داشت: بطور قطع توجه ویژه ای به مناطق محروم شهر خواهیم داشت و پاسخگویی به شهروندان و استفاده از حداكثر بضاعت تخصص داخلی را از رویكردهای اساسی خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: استفاده از تجربه جهانی برای اداره امور شهر و پیگیری لوایح از كمیسیون عمران شهرها و شورای عالی استان ها در دستور كار ما قرار خواهد داشت.

شهردار تهران یك مرتبه دیگر با اشاره به شعار تهران، شهری برای همه، یكی از مصداق های تحقق این شعار را توسعه قلمرو عمومی با همكاری اعضای شورای شهر تهران خواند و اضافه كرد: تلاش خواهیم كرد این مهم با همكاری اعضای شورا محقق شود. باید قبول نماییم و باور نماییم در مواردی اشتباه كردیم و از حداكثر ظرفیت علمی برای اداره شهر استفاده نكرده ایم. نمی توانیم تهران را به بهشت تبدیل نماییم اما در قدم اول جلوی تخریب ها را خواهیم گرفت و بعد در راه درست حركت خواهیم كرد.در گام اول اعلام كردیم كه كارگاه های عمرانی اضافه در سطح شهر جمع آوری شوند كه یكی از بدترین آنها كارگاه عمرانی میداین هفت تیر بود كه بزودی جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح كرد: تلاش می كنم نهایت تخصص و شناخت خویش را برای حل مشكلات شهر تهران به كار بگیریم بدون شك مشكلات این شهر بزرگ و پیچیده هستند اما همت مردم ما هم بزرگتر است. و می توانیم این مشكلات را حل و فصل نماییم.




1397/09/11
14:57:20
5.0 / 5
4513
تگهای خبر: سازمان , ساماندهی , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن