نماینده شركت شهر سالم در كربلا عنوان كرد

‎بیماری های تنفسی، گوارشی و عضلانی، شایع ترین بیماری ها در كربلا

‎بیماری های تنفسی، گوارشی و عضلانی، شایع ترین بیماری ها در كربلا

تاكسی مدرن: ‎نماینده شركت شهر سالم در كربلا، خدمات این مجموعه به خدام الحسین را شرح داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به كربلا، ‎دكتر محمود امانی - نماینده شركت شهر سالم در كربلا با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات شركت شهر سالم در كربلا برای پوشش پیاده روی اربعین اظهار داشت: حضور نیروهای شركت شهر سالم برای عرضه خدمات در كربلا و نجف، هم زمان با حضور نیروهای خدمات شهری است، یعنی با مستقر شدن خدام الحسین، شركت شهر سالم هم خدماتش را عرضه می دهد.
‎وی با اشاره به اینكه عرضه خدمات ما در دو بخش خدمات بهداشتی و درمانی‎صورت می گیرد، اظهار داشت: این خدمات تا دو سه روز بعد از اربعین هم ادامه خواهد داشت.
‎امانی با اشاره به خدمات بهداشتی اظهار داشت: این خدمات شامل سفارش های بهداشتی به همكاران نیروهای خدمات شهری و نظارت بر فعالیت نیروهای پشتیبانی مانند سیستم پخت و پز، عرضه غذا، رعایت اصول بهداشتی و... است.
‎نماینده شركت شهر سالم در كربلا در مورد خدمات حوزه درمان هم با اشاره به اینكه در این حوزه هم خدماتی كه به صورت روتین در هر مجموعه درمانی عرضه می شود، اینجا هم به خدام الحسین عرضه می دهیم، اضافه كرد: ما اینجا با امكانات موجود، حدودا برای عرضه خدمات به همه بیماران آمادگی داریم، بخصوص بیماری هایی كه شایع است و اینجا معمولا اتفاق می افتد.
‎نماینده شركت شهر سالم در كربلا شایع ترین بیماری ها در این مدت را مربوط به بیماری های تنفسی، گوارشی، اسكلتی و عضلانی دانست.
‎وی درباره علت شیوع بیماری های تنفسی اظهار داشت: علت اصلی این بیماری ها، بحث هوای اینجاست. خدام الحسین روزانه چندین ساعت فعالیت می نمایند، تعریق شان زیاد است و سبب سرماخوردگی می گردد و امسال هم كه بارش شدید باران و تغییر دمای ناگهانی را داشتیم، این بیماری ها بیشتر شده بود.
‎امانی در سفارش به زوار اظهار داشت: اصلی ترین توصیه، انجام مسائل پیشگیری است. اگر زائران زمینه بیماری دارند، داروها را حتما با خودشان همراه داشته باشند و مراقبت ها را انجام دهند. تا حد امكان از مصرف مواد غذایی غیربهداشتی پرهیز كنند و استراحت كافی داشته باشند.



1397/08/08
14:14:44
5.0 / 5
4682
تگهای خبر: خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن