معاون وزیر راه خبر داد:

اعطای معافیت حق پرچم به خطوط كشتیرانی خارجی لاینری

اعطای معافیت حق پرچم به خطوط كشتیرانی خارجی لاینری

تاكسی مدرن: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: شورای عالی ترابری مقرر كرد به آن دسته از خطوط كشتیرانی خارجی كه به صورت لاینری به بنادر ما تردد دارند، معافیت حق پرچم داده شود.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از مهر، محمد راستاد در نشست صبحانه كاری رؤسای كمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و كشاورزی ایران با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و تعدادی از معاونان این وزارتخانه در پاسخ به اظهارات یكی از اعضای اتاق ایران در خصوص تصدی گری در بنادر كشور از جانب سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: برخلاف این اظهارات، ما هیچ گونه تصدی گری در سازمان بنادر و دریانوردی نداریم و بلكه بالعكس بیشترین واگذاری ها در این سازمان رخ داده است.
وی افزود: تابحال ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری با نرخ دلار ۳۸۰۰ تومان در بنادر رخ داده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه كرد: ما پاسخگوی كیفیت خدمات به بخش خصوصی در بنادر هستیم و این كار را خواهیم كرد بدین منظور پیشنهاد می نماییم جلسات فصلی با حضور انجمن ها و تشكل های صنفی مرتبط و با حضور رئیس اتاق ایران در سازمان بنادر تشكیل شده تا تعاملات این سازمان با بخش خصوصی افزایش یابد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح كرد: در شورای عالی ترابری مقرر شد به آن دسته از خطوط كشتیرانی خارجی كه به صورت لاینر در بنادر ما تردد می كنند، معافیت حق پرچم داده شود.

1397/08/05
14:25:25
5.0 / 5
4852
تگهای خبر: تردد , خدمات , سازمان , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن