بررسی ۱۶ پرونده برج - باغ در شورای شهر

بررسی ۱۶ پرونده برج - باغ در شورای شهر

تاكسی مدرن: عضو كمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از تعیین تكلیف ۱۶ پرونده ساختمانی در باغات طی دو هفته آینده اطلاع داد.



علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده های برج - باغ كه به دنبال لغو مصوبه برج باغ معطل مانده اند، اظهاركرد: یك تعداد از پرونده هایی كه در آن بحث باغات وجود دارد، با ابطال مصوبه برج - باغ معطل مانده اند و هنوز تعیین تكلیف نشده است.

وی با بیان این كه در این پرونده های ساختمانی مالكان عوارض را پرداخت كرده اند، اما هنوز پروانه ای دریافت نكرده بودند كه مصوبه لغو شد، اظهار داشت: مصوبه برج - باغ در ۲۲ اسفند ماه سال قبل ابطال شد و تا آن زمان هم هر مالكی كه پروانه ساختمانی دریافت كرده بود، می توانست ساختمان خویش را بسازد، اما كسانی كه پروانه ای دریافت نكرده اند ظاهرا و منطقا این است كه عملا اجازه ساخت ندارند، ولی در این میان تعدادی پرونده وجود دارد كه عوارض خویش را پرداخت كرده بودند و در مرحله دریافت پروانه بودند كه این مصوبه لغو شد.

عضو كمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه صحبت های خود با بیان این كه حدود ۱۶ مورد پرونده وجود دارد كه عوارض ساختمانی خویش را پرداخت كرده بودند كه مصوبه لغو شد، تصریح كرد: اساسا مالكانی كه فیش دریافت كرده بودند، ولی پولی واریز نكرده اند از این دسته منتفی هستند، اما چندی قبل شهرداری از شورای اسلامی شهر تهران سوال كرد كه برای این ۱۶ پرونده كه عوارض خویش را پرداخت كرده اند، اما پروانه ای دریافت نكرده اند، تكلیف چیست ؟ كه این مورد در كمیسیون شهرسازی در دو نوبت مورد بررسی قرار گرفت، اما باید از نظر حقوقی هم در كمیسیون حقوقی طرح مبحث شود تا نهایتا در مورد این ۱۶ پرونده تعیین تكلیف شود.

وی در انتها با اشاره به این كه در این رابطه با معاونت شهرسازی هم مشورت كرده ایم و به این نتیجه رسیدیم كه به علت پیچیدگی های خاص باید این تعداد پرونده را به صورت دقیق تر بررسی نماییم، بیان كرد: ظرف یك تا دو هفته آینده در ارتباط با تعیین تكلیف این ۱۶ پرونده به جمع بندی خواهیم رسید و آن را اعلام می نماییم.






1397/06/31
12:53:20
5.0 از 5
4646
تگهای خبر: باغ , شهردار , شهرداری , شورای اسلامی
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن