مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل عنوان كرد

افزایش دسترسی شهروندان به خدمات

افزایش دسترسی شهروندان به خدمات

به گزارش تاكسی مدرن مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران با اشاره به بازبینی مجدد چشم انداز شركت و لحاظ مأموریت ها و اهداف راهبردی، اظهار داشت: امسال دسترسی ساده شهروندان به خدمات و افزایش ضریب زیست پذیری شهری دنبال می گردد.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، فرهاد افشار با اشاره به اینكه اقتصاد شهری جزو الزامات حیات هر شهر به حساب می آید، اظهار داشت: قسمت عمده ای از این مورد به فعالیت صنایع و مشاغل در شهر بستگی دارد.
وی با اشاره به تاریخچه اقتصادی شهرها در مورد ساماندهی صنایع و مشاغل در سه رویكرد اقتصاد صرف، شهرسازانه و توسعه پایدار و قابل تشخیص و تقسیم، اظهار نمود: در رویكرد اول تنها عامل مهم كسب درآمد بیشتر است و اثرات اجتماعی زیست محیطی فعالیت ها مد نظر قرار نمی گیرد. در دومین رویكرد به علت پرداخت به مسائل زیست محیطی طرح منطقه بندی شهر و كاربری زمین شكل گرفت كه این رویكرد هم مشكلات اجتماعی و اقتصادی را به دنبال داشت و سبب تغییر پارادایم و حركت به سمت رویكرد سوم یعنی رویكرد توسعه پایدار شهر شد و با تولید بیشترین سازگاری و هماهنگی میان صنایع و مشاغل شهری با شهر و شهروندان علاوه بر رشد اقتصادی رفاه و آسایش، مباحث در رابطه با حفاظت محیط زیست را در بر گرفت.
مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران عنوان كرد: برپایه برنامه، این شركت بنادارد با تاكید بر رویكرد توسعه پایدار و تدوین الزامات فعالیت های خود پویایی اقتصادی، دسترسی ساده شهروندان به خدمات در شهر را ارتقاء بخشیده و ضریب زیست پذیری شهری را افزایش دهد.
طبق گزارش روابط عمومی شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، افشار با تاكید بر رزومه تدوین برنامه استراتژیك برای احقاق اهداف این سازمان تصریح كرد: بازبینی مجدد چشم انداز شركت و لحاظ مأموریت ها و اهداف راهبردی سند و برنامه عملیاتی سال جاری این تعهد، حركت در جهت رسیدن به چشم انداز مسیر و تحول عمل در سال ۹۷ است.


 

1397/04/30
23:36:14
5.0 / 5
5345
تگهای خبر: خدمات , ساماندهی , شركت , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن