شهردار تهران در پاسخ به ایسنا:

آن بخش از تكمیل مصلی كه بر عهده شهرداری است صورت خواهد گرفت

آن بخش از تكمیل مصلی كه بر عهده شهرداری است صورت خواهد گرفت

تاكسی مدرن: شهردار تهران درمورد تكمیل پروژه مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: این پروژه یك مجتمع عظیم و با اهمیت خاص است. بطور قطع بخشی از تكمیل این پروژه كه از ابتدا به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است، تكمیل خواهد شد.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، محمدعلی افشانی با حضور در نمایشگاه قرآن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درمورد تعیین تكلیف اتمام ساخت مصلی تهران اظهار داشت: مصلی امام خمینی(ره) یك مجتمع عظیم و دارای اهمیت خاص است. اعتبارات این پروژه از محل های مختلفی تامین می گردد اما بطور قطع آن بخشی كه از ابتدا به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است، تكمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مهمترین كار فرهنگی، ترویج فرهنگ قرآنی است. باید به این نكته مهم توجه داشته باشیم كه عمل به قرآن و قرآنی كردن رفتارهایمان در دستور كار قرار گیرد. با عنایت به اهمیت قرآن در حوزه های فرهنگی و اداره امور جامعه باید ترویج فرهنگ قرآنی به صورت كامل اجرایی شود. در حقیقت ترویج فرهنگ قرآنی بر همه ما واجب است.

شهردار تهران تصریح كرد: فردی كه اهل قرآن باشد بطور قطع اهل تدبیر است و رفتارهای او همراه با تدبیر است.

افشانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینكه قرآن كریم می آموزد انسان پیمان شكن نباشد، اضافه كرد: پیمان شكنی از اقدامات نكوهش شده قرآن كریم است. قرآن انسان را وادار می كند كه به حق قضاوت كند بنابراین با در نظر گرفتن جمیع جهاد ترویج فرهنگ قرآنی یك وظیفه برای همه ماست.

وی درمورد كمك به موسسات قرآنی توسط شهرداری تهران اظهار داشت: همه كسانی كه در حوزه قرآن كار می كنند باید اقداماتشان به گونه ای باشد كه جامعه و مردم از اقدامات آنها درس بگیرند بنابراین در این حوزه ها كمك خواهیم كرد مشروط به آن است كه نفع آن به مردم برسد نه یك شخص خاص.

شهردار تهران ادامه داد: مهمترین بخش شعار من كه شهر زیست پذیر و شهروند مشاركت پذیر است جذب مشاركت حداكثری شهروندان است. در حوزه فرهنگ باید زمینه مشاركت مردم فراهم گردد. هر كجا كه مردم حضور داشته باشند و به مسئولین اعتماد كنند در آن حوزه ها موفق خواهیم بود و بدون شك بدون مشاركت مردم امكان موفقیت وجود ندارد. حتما موسسات قرآنی حمایت خواهند شد و امیدوارم همه مردم از آن بهره مند شوند.




1397/03/07
13:22:07
5.0 / 5
4724
تگهای خبر: شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن