مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خبرداد

انتقال اوراق كننده های اتومبیل از میدان شوش به ثامن الحجج

انتقال اوراق كننده های اتومبیل از میدان شوش به ثامن الحجج

تاكسی مدرن: مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اتمام ساخت واحدهای كارگاهی در مجتمع ثامن الحجج اظهار داشت: برخی متصدیان واحدهای اوراق كننده های اتومبیل اجناس خویش را از میدان شوش به این شهرك انتقال داده اند.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، كامران زنگیشه در مورد اتمام ساخت و ساز واحدهای كارگاهی در مجتمع ثامن الحجج اظهار داشت: تابحال بیش از ۵۰ درصد معابر اصلی آسفالت شده است و تا آخر امسال كار آسفالت سایر معابر فرعی هم به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شركت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران اضافه كرد: هم اكنون بیش از ۲۵۰ واحد به خریداران تحویل داده شده است و متصدیان واحدها اجناس خویش را از میدان شوش به شهرك ثامن الحجج انتقال داده اند.

وی با اشاره به اینكه این شهرك در مساحتی بالغ بر ۲۲ هكتار تولید شده است، خاطرنشان كرد: مجتمع ثامن الحجج در ۱۰۰۰ واحد به اوراق كننده های اتومبیل اختصاص داده شده است كه این اوراق كننده ها در ۱۱ گاراژ در میدان شوش مستقر بودند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شركت ساماندهی صنایع و مشاغل، زنگیشه در مورد اینكه به صورت كلی این صنف از منطقه ۱۲ خارج می شوند، اظهار داشت: مجتمع ثامن الحجج(ع) در شرق تهران در بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است.



1396/12/23
14:31:12
5.0 / 5
4808
تگهای خبر: شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن