خداكرمی در جلسه شورای شهر عنوان كرد

برنامه های عملیاتی دستگاه ها برای حوادث تهران یك ماهه احصا شود

برنامه های عملیاتی دستگاه ها برای حوادث تهران یك ماهه احصا شود

تاكسی مدرن: رییس كمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش درخواست نمود ظرف مدت یك ماه تمامی برنامه های عملیاتی دستگاه ها در پوشش حوادث تهران احصا شود.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، ناهید خداكرمی بامداد امروز در تذكر پیش از دستور خود در جلسه سی ودوم شورای شهر تهران با اشاره به اینكه در اول آذرماه سال جاری تذكری را در مورد عدم اجرای مفاد برنامه های شهری در حوزه مدیریت بحران پایتخت عرضه كردم اظهار داشت: شهردار تهران در 14 صفحه به تذكر بنده پاسخ داده و در انتها اعلام نموده كه به علت عدم تخصیص اعتبار نتوانستند پروژه های زیادی را كه در این 14 صفحه معرفی كردند را اجرایی كنند.

وی با اشاره به اینكه تذكر بنده مربوط به دوره مدیریت قبلی شهر تهران است كه به فروش شهر توجه بیشتری داشته اند تا حل مشكلات مردم، اظهار داشت: اگر نقدی درمورد عدم مدیریت بحران وجود دارد به مدیریت 12 ساله قبل برمی گردد كه زلزله برایشان اهمیت كمتری داشته است.

رییس كمیته سلامت شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینكه به همه سازمان ها و نهادها تذكر می دهم كه خویش را در مدیریت بحران تهران مكلف بدانند، خاطرنشان كرد: لطفا همگی خارج از تولید سند، بخشنامه، گزارش و... گزارش عملیاتی خویش را در مورد تكالیفی كه برعهده داشتند ارائه نمایند و بگویند كه چرا از برنامه عقب بوده اند.

خداكرمی با اشاره به اینكه متاسفانه می بینیم در داخل شهرداری هم به وظایف خود عمل نمی شود، اظهار داشت: وقتی سازمان زیباسازی، تكالیف سازمان تبلیغات اسلامی را انجام دهد و وقتی معاونت فرهنگی و اجتماعی تكالیف مابقی حوزه ها را انجام دهد باید هم در شب زلزله شاهد رفتار هیجانی مردم باشیم و درخواست می گردد ظرف مدت یك ماه تمامی برنامه های عملیاتی دستگاه ها در پوشش حوادث تهران احصا شود.




1396/10/03
15:04:06
5.0 / 5
4390
تگهای خبر: شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن