عرضه پیشنهادات محرم به ستاد ملی كرونا

عرضه پیشنهادات محرم به ستاد ملی كرونا

به گزارش تاكسی مدرن مدیركل سازمان تبلیغات استان تهران ویژه برنامه های اعیاد غدیر و قربان را شرح داد.


به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، علی اصغر سهرابی در نشست خبری مجازی خود که عصر امروز با هدف تشریح برنامه های دهه ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه با عنایت به روزهای کرونایی کشور تلاش شده برای پوشش ویژه برنامه های اعیاد قربان و غدیر، از ایده های جدید و نو استفاده نماییم، اضافه کرد: یکی از برنامه های ویژه این اعیاد "شامخ" نام دارد که برپایه آن فراخونی در فضای مجازی منتشر می شود که از افراد دارای ایده های غدیرانه میخواهیم که ایده های خویش را ارسال نمایند که پس از بررسی نفرات اول معرفی شده و سازمان تبلغات هم به پیاده شدن این ایده ها در حد توان کمک می نماید.
وی با اشاره به اینکه یکی از آداب و اعمال عید غدیر اصلاح روابط مومنانه است، اظهار داشت: برهمین اساس پویشی تحت عنوان "به عشق مولا" راه اندازی کردیم که از گروه های مختلف درخواست شده در این پویش شرکت نمایند، بعنوان مثال در ارتباطی با کسبه شهر تهران و شهرستانها از آنها خواستیم کالای عرضه شده خویش را با تخفیف در اختیار مردم قرار دهند که در چارچوب "تخفیف به عشق مولا" اجرا می گردد که سال قبل این طرح به صورت پایلوت اجرایی شد اما سال جاری با شدت بیشتر دنبال می شود.
سهرابی با تاکید بر اینکه به دیدار سادات رفتن و دریافت عیدی از آنها یکی دیگر از آداب عید غدیر است که به علت شرایط کرونایی نمیتوان مردم را به این سنت تشویق کرد، اظهار داشت: بر همین مبنا ایده این است که عیدی سادات به مومنان در چارچوب سامانه ای تجمیع شود و با این حجم کمکهای ریالی سادات با هم یک کار بزرگ را انجام دهند که بزودی این سامانه ها از راه رسانه ها اطلاع رسانی می شود.
وی با اشاره به مسجد محوری در اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: ۱۱۰ مسجد در تهران شناسایی شده که در زمان عید قربان و غدیر برنامه های محلات با محوریت این مساجد اجرا خواهد شد.
سهرابی در مورد فعالیت های مذهبی در محرم با اشاره به اینکه ستادملی کرونا در هفته آینده جلسه ای در مورد محرم دارد و که سازمان تبلیغات هم برنامه های خویش را عرضه کرده است، اظهار داشت: برآورد این است که زمینه و ظرفیت برگزاری اقامه سیدالشهدا در این شرایط وجود دارد اما تابع ستاد کرونا هستیم اما پیشنهادات عرضه شده است.
شناسایی ۵ مسجد محوری در هر منطقه/ نورافشانی در شب عید غدیر
همینطور حجت السلام دانایی، مدیرکل جبهه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به نسبت اعیاد قربان و غدیر یک کار شبکه ای در سطح شهر تهران با محوریت شهرداری، کمیته امداد، سازمان تبلیغات و گروه های مردمی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: امیدواریم مسیر همکاری ها تداوم داشته باشد تا الگویی برای سایر استانها باشد.
وی با اشاره به اینکه توان و ظرفیت گروه های مردمی در فرایند مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تهیه کمک های مردمی مشخص شد، اظهار داشت: این اقدامات در چارچوب کار محله ای به خوبی پوشش داده شد بگونه ای که در ۳۵۴ محله تهران ظرفیت خوب مردمی شکل گرفت.
دانایی با اشاره به اینکه به مناسبت اعیاد قربان و غدیر برنامه های فرهنگی با محوریت مساجد باشد، اظهار داشت: بر همین مبنا در هر منطقه ۵ مسجد مردمی انتخاب گردید تا ویژه برنامه های شب عید غدیر همچون نورافشانی، تهیه تغذیه و... را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه امید است با جشن ولایت بتوانیم ویروس کرونا را هم مهار نماییم، افزود: دقت داشته باشید که در طرح تغذیه برنامه اصلی که رسیدگی به امور نیازمندان است برعهده کمیته امداد است و بطور قطع بین نیازمندان تغذیه پخش می شود اما برنامه تغذیه عمومی امکان دارد هم به دست نیازمندان و هم غیر نیازمندان برسد.



1399/04/30
14:35:20
5.0 / 5
2106
تگهای خبر: سازمان , شركت , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن