ابتلای 550 كارمند شهرداری تهران به كرونا

آیا آتش نشانان و پاكبانان تهران كرونا گرفتند؟

آیا آتش نشانان و پاكبانان تهران كرونا گرفتند؟

به گزارش تاكسی مدرن رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شمار كارمندان مبتلا به كرونا در شهرداری تهران را 550 نفر اعلام نمود.


رضا کرمی محمدی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین آمارها از ابتلای کارمندان شهرداری تهران به کرونا اظهار داشت: برابر آخرین آمارهایی که ما داریم، میزان مبتلا شدن به کرونا در کارمندان شهرداری از زمان شیوع این ویروس تا هفته گذشته حدود 550 نفر بوده است که این روند در چند هفته اخیر کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
وی افزود: شمار جانباختگان هم حدود 10 نفر بوده است. البته آمار مبتلایان و قربانیان، مربوط به کارمندان و نیروهای شهرداری است و فرضا افرادی مانند راننده تاکسی و... را شامل نمی گردد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره ابتلاء به کرونا در بین آتش نشانان هم اظهار داشت: با عنایت به ماهیت کاری آتش نشانان و هم حضور فعالی که این افراد در ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری داشتند، ما هم نگرانی هایی بابت ابتلای آنان به کرونا داشتیم اما خوشبختانه در غربالگری و بررسی های انجام شده موردی از ابتلای آتش نشانان به کرونا به ما گزارش نشد.
کرمی محمدی درباره پاکبانان هم اظهار داشت: در بررسی های انجام شده ابتلای پاکبانان به کرونا را هم مشاهده نکردیم. البته امکانات و تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و... در اختیار این عزیزان قرار گرفت و همچنان هم در میانشان توزیع می شود.




منبع:

1399/03/13
23:13:06
5.0 / 5
2815
تگهای خبر: تاكسی , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن