ارجاع اعتراض فرمانداری تهران به بسته محرك اقتصادی به كمیسیون های شهرسازی و برنامه و بودجه

ارجاع اعتراض فرمانداری تهران به بسته محرك اقتصادی به كمیسیون های شهرسازی و برنامه و بودجه

به گزارش تاكسی مدرن رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعتراض فرمانداری تهران نسبت به بسته محرك اقتصادی را جهت بررسی بیشتر به كمیسیون های شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه ارجاع داد.


به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، در دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اعتراض فرمانداری تهران به یکی از بندهای مصوبه بسته محرک اقتصادی ناشی از انتشار کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در همین زمینه محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران اظهار داشت: دو هفته پیش مصوبه بسته محرک اقتصادی ناشی از انتشار کرونا در تاریخ 15 اردیبهشت ماه به فرمانداری تهران و هیأت تطبیق ارسال شد تا مورد بررسی و اعلام نظر نهایی قرار گیرد که امروز در آخرین روز از فرصت هیأت تطبیق جهت بررسی این لایحه اعلام نظر آنها به دست ما رسید به شکلی که با همه لایحه به جز ماده 5 آن موافقت کردند.
حسن رسولی هم در مورد این لایحه اظهار داشت: این مصوبه بسیار مهمی است و در همین راستا هم تعامل مناسبی با هیأت تطبیق انجام شده است. بدون شک باید در بررسی این لایحه تسریع داشته باشیم تا شهرداری بتواند از حداکثر زمان ممکن استفاده نماید.
میرلوحی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران هم خاطرنشان کرد: تصور من این بود که هیأت تطبیق بسته محرک اقتصادی را بدون هیچ ایرادی تأیید کند اما ظاهرا نماینده قوه قضاییه نقطه نظراتی را در جلسه هیأت تطبیق مطرح نمودند. بطور قطع با اصلاحی که مد نظر هیأت تطبیق است بسته محرک اقتصادی قوی تر خواهد شد بنابراین امیدواریم امروز این اصلاح صورت گیرد که شهرداری بتواند محکم تر کار خویش را به پیش ببرد.
سالاری هم در مورد اصلاح مصوبه بسته محرک اقتصادی ناشی از انتشار کرونا اظهار داشت: باید از هیأت تطبیق تشکر نماییم که با گذاشتن وقت همه بندهای مصوبه را مورد بررسی قرار داد. در حقیقت نقطه نظر هیأت تطبیق این است که نهاد شورای شهر بعنوان ناظر نقشی در این مورد داشته باشد و همه اختیارات به مجموعه شهرداری تهران داده نشود.
به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، نهایتا بعد از بحث و بررسی در این خصوص محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران بررسی این ماده از مصوبه بسته محرک اقتصادی ناشی از انتشار کرونا را به کمیسیون های شهرسازی و معماری و برنامه و بودجه ارجاع داد تا مورد بررسی دقیق قرار گیرد.




منبع:

1399/02/28
14:34:33
5.0 / 5
2972
تگهای خبر: شهردار , شهرداری , شورای اسلامی , شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن