دژپسند :

پشتیبانی از خریداران شركتهای دولتی

پشتیبانی از خریداران شركتهای دولتی

تاكسی مدرن: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینكه اجازه شكل گیری زمینه های حاشیه سازی را در واگذاری ها نمی دهیم، اظهار داشت: واگذاری ها در یك محیط كاملا شفاف انجام می شود.



فرهاد دژپسند در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد شفاف سازی واگذاری شركت های دولتی گفت: دو جلسه هیأت واگذاری را در سال ۹۸ به لطمه شناسی بحث افزایش امنیت خریداران و شفاف سازی اختصاص دادیم. نكته اول اینكه بیشتر مراقبت می نماییم و اجازه شكل گیری زمینه های حاشیه سازی را نمی دهیم و شفاف سازی می نماییم و در یك محیط كاملاً شفاف كارهای مربوطه را انجام می دهیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه كرد: قیمت گذاری ها را كاملاً به گروه كارشناسان رسمی دادگستری واگذار كردیم و آنها این پروسه را انجام می دهند و سپس در هیأت واگذاری نهایی می شود.
وی افزود: نكته دوم اینكه كوشیدیم وقتی این واگذاری ها صورت گرفته، چون قائل بین واگذاری ها منطبق بر قواعد و مقررات حقوقی و قانونی می باشد، از افراد درگیر در واگذاری ها دفاع نماییم و اجازه ندهیم واگذاری سست شود. برای اینكه خریدار باید این احساس را داشته باشد كه اگر از دولت چیزی را خرید، این معامله به راحتی شل نمی گردد.
دژپسند اظهار داشت: واگذاری شركت های دولتی، حكم صریح رهبر انقلاب و تاكید مؤكد رئیس جمهوری است و سه قوه حامی ما برای واگذاری ها هستند.




منبع:

1399/01/03
20:18:49
5.0 / 5
3293
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن