فرماندار شهرستان فیروزكوه تاكید كرد:

تبدیل خانه ها به محل امن و قرنطینه تا اختتام شیوع كرونا

تبدیل خانه ها به محل امن و قرنطینه تا اختتام شیوع كرونا

به گزارش تاكسی مدرن فرماندار شهرستان فیروزكوه اظهار داشت: مهمترین اقدام پیشگیرانه هر كدام از شهروندان در مقابل كرونا آن است كه منزل خودرا به یك مكان امن و قرنطینه تبدیل كنند و تا اختتام شیوع و اپیدمی این بیماری مراقبت كنند.


مهدی یوسفی جمارانی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اقدامات فرمانداری در مقابله با كرونا ویروس اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس كرونا در سطح شهرستان فیروزكوه استمرار و تداوم دارد و مردم هیچ دل نگرانی نداشته باشند.
فرماندار شهرستان فیروزكوه اظهار نمود: در شهرستان فیروزكوه اقدامات پیشگیرانه جلوگیری از بیماری كرونا پیش بینی شده و اقلام بهداشتی مثل ماسك و مواد ضد عفونی كننده توسط بخشداری و شورای بخش تهیه شده و در سطح روستاها به صورت رایگان توسط دهیاران در حال توزیع است.
وی ادامه داد: در شهرها نیز شهرداری ها و شورای شهر اقدامات خوبی انجام داده اند و گند زدایی و ضد عفونی كردن اماكن عمومی و معابر مستمر انجام می شود. همین طور با همكاری شبكه بهداشت شهرستان در چهار نقطه ورودی و خروجی شهر بحث كنترل مسافرین از امروز آغاز می شود و كسانی كه مشكوك هستند شناسایی می شوند و به مراكز درمانی هدایت می شوند.
وی افزود: در بیمارستان امام شهرستان هم ظرفیت مناسبی برای افرادی كه مشكوك به بیماری هستند در نظر گرفته شده است، البته برمبنای نتایج آزمایشاتی كه ارسال شده تا به این لحظه مورد قطعی ثبت نشده ولی افرادی كه مشكوك بودند در قرنطینه نگهداری می شوند كه حدود ۷ نفر هم اكنون در بیمارستان تحت مراقبت پزشكی هستند و حال عمومی آنها خوب است و شاید تا یكی دو روز آینده مرخص شوند تا ادامه روند درمان را در منزل خودشان طی كنند البته كنترل و پایش كارشناسان شبكه بهداشت نیز ادامه پیدا می كند.
فرماندار فیروزكوه اشاره كرد: گشت های بازرسی برای نانوایی ها و اقلام مورد نیاز مردم به صورت مستمر در حال انجام می باشد و در مواردی كه تخلفاتی مشاهده شده برخورد انجام شده، تخلفات خیلی محدود بوده و در تلاش هستیم كه با تداوم و تشدید نظارت ها همین موارد محدود را هم به صفر برسانیم.
وی ادامه داد: همانطور كه در رسانه های جمعی و فضای مجازی اطلاع رسانی بسیار خوبی از نحوه پیشگیری انجام شده، مهمترین اقدام پیشگیرانه هر كدام از شهروندان آن است كه منزل خودشان را تبدیل كنند به یك مكان امن و قرنطینه و تا اختتام شیوع و اپیدمی این بیماری مراقبت كنند؛ مطمئنا مهم ترین كاری كه می توانیم انجام بدهیم حضور شهروندان به ویژه فرزندان باتوجه به تعطیلی مدارس در خانه است و بحث های آموزشی را از شبكه آموزش دنبال كنند.
وی افزود: شهروندان باید اهتمام كنند وقت بیشتری با خانواده بگذرانند و مطمئن هستم اگر این سفارش ها و سفارش های بهداشتی كه صدا و سیما منتشر می كند را جدی بگیرند و مورد توجه قرار دهیم به زودی زود ما شاهد بر طرف شدن این نگرانی و این تهدید برای كشورمان هستیم.




منبع:

1398/12/17
21:33:37
5.0 / 5
3478
تگهای خبر: آموزش , شهردار , شهرداری , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن