معاون استاندار مركزی:

ساماندهی پسماندهای عفونی اراك تعیین تكلیف شود

ساماندهی پسماندهای عفونی اراك تعیین تكلیف شود

تاكسی مدرن: ایسنا/مركزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مركزی اظهار داشت: سازمان نظام پزشكی با یك شركت خصوصی به منظور جمع آوری و ساماندهی پسماندهای عفونی قرارداد منعقد كرده اما هنوز اقدامی از جانب این شركت صورت نگرفته كه دلیل عدم فعالیت این شركت باید بررسی و اقدامات لازم جهت ساماندهی این مهم صورت گیرد.


بهروز اكرمی، امروز چهارشنبه بیست و سوم بهمن ماه در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مركزی اظهار نمود: ارزیابی از عملكرد دستگاه های دولتی در جهت رعایت حقوق شهروندی و حجاب و عفاف باید یك نتیجه عملی داشته باشد و در غیر این صورت یك كار بیهوده است.
وی ادامه داد: نظارت بر نحوه مدیریت پسماند عفونی، جمع آوری و امحای پسماندها باید با جدیت از جانب مسؤلان و نهادهای مربوطه همچون شهرداری ارك و سازمان نظام پزشكی استان مركزی پیگیری و دنبال شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مركزی خاطرنشان كرد: باوجود انعقاد قرارداد تمامی مطب ها و مراكز با شهرداری اراك در جهت جمع آوری پسماندهای عفونی، اما هنوز شاهد وجود این زباله ها در سطح شهر هستیم كه این مشكل باید هرچه سریعتر و برای همیشه حل شود.
اكرمی بیان نمود: سازمان نظام پزشكی با یك شركت خصوصی به منظور جمع اوری و ساماندهی پسماندهای عفونی مطب ها، درمانگاه ها و دندانپزشكی ها قرارداد منعقد كرده اما هنوز اقدامی از جانب این شركت صورت نگرفته كه دلیل عدم فعالیت این شركت باید بررسی شود تا در صورت عدم همكاری، یك شركت دیگر ترجیحا بومی برای این اقدام مشخص شود.
وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم اظهار داشت: نظام پزشكی باید نقش فعال تری در این حوزه داشته باشد و در یك بازه زمانی مشخص نسبت به ساماندهی پسماندهای عفونی مطب ها اقدام لازم را انجام دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مركزی در مورد میدان میوه و تره بار اراك هم افزود: در این راستا باید یك كمیته ویژه متشكل از نمایندگان اتاق اصناف، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداری اراك، اتحادیه مربوطه و تعاون روستایی تشكیل و در جهت نظارت و بهداشت این میدان برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
اكرمی بیان نمود: همینطور نظارت بر وانت بارهایی كه در سطح شهر مبادرت به میوه فروشی می كنند هم باید در دستور كار دستگاه مربوطه باشد.



1398/11/23
20:19:32
5.0 / 5
4030
تگهای خبر: استانداری , سازمان , ساماندهی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن