تداوم آلودگی هوای تهران طی امروز

تداوم آلودگی هوای تهران طی امروز

تاكسی مدرن: بر مبنای اطلاعات شركت كنترل كیفیت هوای تهران به دنبال تجمع آلاینده ها بخصوص ذرات معلق در هوای پایتخت طی امروز (۲۵ آذرماه) كیفیت هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه ها خواهد بود.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا بنا بر پیشبینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا، در اولین ساعات امروز(۲۵ آذرماه) با تداوم شرایط پایدار جوی و آسمان غبارآلود همراه با آغاز تردد خودرو ها، تجمع غلظت آلاینده ها بخصوص ذرات معلق سبب كاهش كیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم در اغلب مناطق شهر تهران خواهد شد.

طی امروز با حاكمیت جو نسبتاً پایدار، شرایط برای پراكندگی آلاینده ها محدود می شود و احتمال می رود كیفیت هوای برخی مناطق در شرایط نامطلوب باقی بماند. با وجود رشد ابرناكی در ساعات پایانی دوشنبه، افزایش حجم ترافیك شبانه و عدم وزش باد مؤثر سبب افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب كیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهد شد.

كاهش سرعت باد همراه با بارش پراكنده باران و انباشت آلاینده ها تا بامداد فردا (۲۶ آذرماه) ادامه دارد و همزمان با آغاز تردد خودرو ها بر غلظت ذرات معلق افزوده می شود و درنتیجه در بیشتر مناطق كیفیت هوا در شرایط ناسالم بخصوص برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

طی روز با افزایش سرعت باد و بارش باران در بعضی ساعات تا حدودی شرایط مناسبی برای پراكندگی آلاینده ها فراهم خواهد شد و بهبود نسبی كیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود. با این وجود، در ساعات اوج ترافیك شبانگاهی سه شنبه و با كاهش سرعت باد و تجمع ذرات معلق در مناطق پرتردد پیشبینی می شود كیفیت هوا در این مناطق در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد.

بر اساس اعلام شركت كنترل كیفیت هوای تهران میانگین كیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ و هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه ها بود. این شاخص الان ۱۳۷ و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.





منبع:

1398/09/25
14:31:23
5.0 / 5
4336
تگهای خبر: آلاینده , آلودگی , ترافیك , تردد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن