سرمایه گذاری اسپار بر روی نیروی انسانی

سرمایه گذاری اسپار بر روی نیروی انسانی

تاكسی مدرن: مایورا، شریك تجاری اسپار ایتالیا، اخیراً مركز آموزشی جهت بالا بردن توانایی و دانش كارمندان خود در امور خرده فروشی و اداری راه اندازی كرده است تا موجب رشد و توسعه حرفه ای شركت شود.



ظرف سه سال، مایورا با سرمایه گذاری 3، 5 میلیون یورویی در آكادمی، بیشتر از 1000 نفر را آموزش داده است. در امتداد آموزش های تخصصی، 65 دوره آموزشی توسط مربیان داخلی و خارجی برگزار شده است. آكادمی "DESPAR" تركیبی از جلسات تئوریك در محیط كلاسی و وركشاپ های عملی در محیط فروشگاهی را ارائه می دهد. سرفصل های درسی شامل دانش درباره محصول، چیدمان، ایمنی و تهیه مواد غذایی، دوره های مهارت های فردی و خدمات مشتریان، تولید محتوا و بازاریابی شبكه های اجتماعی است.

در سال 2018، آكادمی DESPAR با سرمایه گذاری 1.2 میلیون یورویی و به پشتیبانی كمك های مالی دولت ایتالیا و اتحادیه اروپا موفق به ارائه دوره های آموزشی برای تربیت 520 نفر شده است. مایورا سال قبل برنامه كاملی شامل دوره های تخصصی آموزش ساختار شركت، خدمات مشتریان، بهداشت غذایی و ایمنی در كار را ارائه كرده است.
این در شرایطی است كه مایورا همكاری هایی را نیز با دبیرستان ها و دانشگاه ها دارد تا امكان حضور 150 دانش آموز در دوره های آموزشی دو منظوره ( تركیبی از آموزش تئوریك و كار) و 30 دانشجو برای شركت در دوره های آموزشی در رابطه با استخدام در دفتر مركزی را فراهم آورد. یكی از این همكاری ها با University of Parma با تمركز بر مدیریت روابط مشتریان و مدیریت بخش های مختلف فروشگاهی است. هدف در سال 2019، افزایش تعداد برنامه های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجوهاست تا پلی میان آموزش های تئوریك و عملی و كمكی به آنها برای فراگیری مهارت های لازم و آگاهی از شغل های بالقوه در این صنعت باشد.

پیپو كانیلو، مدیرعامل مایورا، شریك تجاری اسپار در ایتالیا درباره دوره های آكادمی اینگونه توضیح می دهد: " در برنامه های ما آموزش نقشی كلیدی دارد. من باور دارم كه كارمندان ما باید بتوانند درباره ریشه محصولات و مزایای آنها با مشتریان صحبت كنند. هر ساله ما هزینه ای یك میلیون یورویی برای آموزش نیروهای فروشگاهی و اداری هزینه می نماییم چون می خواهیم برای همه فرصت پیشرفت شغلی در داخل شركت ایجاد نماییم. آكادمی ما سال قبل بیشتر از 500 نیروی درون و برون شركتی را با یك هدف مشخص آموزش داده: پیشرفت فردی افراد و قدرتمند شدن نیروی انسانی شركت. دوره های آموزشی ما نظریه و عملی با حضور كارشناسان خبره حوزه خرده فروشی هستند تا استانداردهای شركت به تبع آن بالاتر رود. آموزش بعنوان راهی برای تشویق كارمندان برای شناخت و توسعه توانایی های فردی، كلید موفقیت و رقابت در فضای كاری است."
لازم به ذكر است كه آكادمی اسپار در چندین كشور همچون اتریش، انگلیس و افریقای جنوبی در امتداد تربیت نیروهای كار و آموزش های تئوریك و عملی آنها فعالیت دارد.
2121


منبع:

1398/06/24
15:44:26
5.0 از 5
4405
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن