خزانه دار شورای شهر تهران تاكید كرد

ضرورت تفكیك ذی حسابان از ساختار شهرداری و استقرار در شورا

ضرورت تفكیك ذی حسابان از ساختار شهرداری و استقرار در شورا

به گزارش تاكسی مدرن خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تفكیك ذی حسابان از ساختار شهرداری تهران تاكید نمود.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، حسن رسولی در یكصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: باید ذیحسابان در شرایط كنونی از ساختار شهرداری تهران جدا شوند و در دبیرخانه شورای شهر برای آنها جانمایی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینكه نمی توان همزمان ذیحساب و مدیر كل امور مالی باشند چونكه در این صورت ذی نفع واحد هستند، اضافه كرد: درخواست من این است كه در اصلاح ساختاری به سمتی پیش برویم كه ذیحسابی از كل شهرداری شامل بخش استخدامی، مالی و حتی عزل و نصب ها جدا شود و ساختاری شبیه به دیوان عدالت اداری شكل بگیرد.
به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، در ادامه این جلسه محمد سالاری هم در مورد مبحث بررسی ذی حسابان شهرداری تهران اظهار داشت: ما در شورای شهر در حوزه ذیحسابی شاهد هیچ گزارشی از سازمان ها، مناطق و معاونت های شهرداری تهران نبوده ایم. این در شرایطی است كه به لحاظ قانونی همه این بخش ها باید این گزارش را عرضه می كردند. از جانب دیگر در كمیسیون برنامه و بودجه تصمیم بر این شد كه حوزه ذیحسابی از حوزه اجرا جدا شود و حقوق و مزایا توسط شورا پرداخت گردد.
وی افزود: متأسفانه برخی به جهت اینكه مدیر كل ذی حسابی هم باشند مماشات می كنند. تا كی باید تصمیمات را عملیاتی نكنیم. آیا این مورد باید در شورای بعدی مطرح شود. آیا در بدنه شهرداری نیروی انسانی به حد كافی نیست كه یك نفر را ذی حساب و یك نفر را بعنوان مدیر كل انتخاب كنیم؟
سالاری خواهان بازگشت لایحه تعیین ذی حساب ۲ در شهرداری به كمیسیون های تخصصی جهت بررسی دقیق تر شد.



1398/03/21
14:12:47
5.0 / 5
4187
تگهای خبر: سازمان , شهردار , شهرداری , شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن