جمع بندی طرح اولیه لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران تا دو هفته آینده

جمع بندی طرح اولیه لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران تا دو هفته آینده

به گزارش تاكسی مدرن معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، درباره علت تاخیر در ارائه لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری توضیح داد و همینطور در مورد آخرین وضعیت لایحه مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: این لایحه به كمیسیون اقتصادی مجلس برگشت خورده و نمایندگان شهرداری و شورای شهر در نشست ظهر امروز كمیسیون به منظور بررسی بیشتر لایحه حضور دارند.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، سكینه اشرفی در تشریح آخرین وضعیت تدوین لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران، با اشاره به اینكه تغییر ساختار كار بسیار بزرگی است، اظهار نمود: از جانب كارشناسان حوزه تشكیلات و بهبود روش های معاونت برنامه ریزی، طرح اولیه ای تهیه شده كه نسخه ای از آن به شهردار تهران ارائه شده و نسخه ای دیگر در اختیار كارشناسان و صاحبنظران قرار گرفته است.

وی با تاكید بر ضرورت استفاده از نظرات كارشناسی در تدوین لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران اظهار داشت: امیدواریم پس از تصویب لایحه، با كم ترین تنش و مشكل بتوانیم قانون اصلاح ساختار سازمانی را اجرا نماییم. البته زمانی كه شورا طرح را مطرح نمود، بحث ما این بود كه كار كارشناسی صورت بگیرد و مشخص شود كدام معاونت ادغام شود.

به قول معاون شهردار تهران؛ در چند ماه اخیر سعی شده این كار برپایه مستندات به شكل مستدل و مقنن صورت گیرد تا لایحه ای كارشناسی شده به شورای شهر ارسال شود. براین اساس، در یك تا دو هفته آینده نظرات جمع بندی می شود و لایحه به شورا تقدیم خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، با اشاره به اینكه تمام معاونت های شهرداری را فرایندیابی كردیم و بر مبنای آن، پیشنهادهایی را دادیم، دلیل تاخیر در تدوین لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری را تدوین عملیاتی برنامه سوم توسعه شهر تهران عنوان نمود و اظهار داشت: از بهمن سال قبل سند برنامه سوم توسعه شهر در حال آماده شدن است، شاید تاخیری كه در زمینه لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران صورت گرفته به علت هم مسیر بودن با كاری است كه در مورد برنامه سوم انجام شده است؛ چون كه نظرمان بر این بود كه ساختار جدید را منطبق با حوزه مسئولیت ها و اختیاراتی كه شورای شهر در برنامه سوم به شهرداری تهران منتسب كرده است، تنظیم نماییم.

بنا براعلام شهرنوشت، اشرفی در انتها درباره آخرین وضعیت لایحه مالیات بر ارزش افزوده عنوان كرد: این لایحه به كمیسیون اقتصادی مجلس برگشت خورده و نمایندگان شهرداری و شورای شهر در نشست ظهر امروز كمیسیون جهت بررسی مبحث حضور دارند.




منبع:

1398/02/23
14:44:14
5.0 / 5
4524
تگهای خبر: سازمان , شهردار , شهرداری , شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن