پیش بینی بارش بهاره در برخی از استان ها

پیش بینی بارش بهاره در برخی از استان ها

به گزارش تاكسی مدرن مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی سه روز آینده رشد ناپایداری ها و بارش های پراكنده در نوار شمالی و نیمه شرقی كشور پیش بینی می شود.


احد وظیفه در گفتگو با ایسنا، با اشاره به رشد ناپایداری های جوی اضافه كرد: امروز (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ) در بعضی نقاط استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، كرمان، اصفهان، ارتفاعات البرز و همینطور در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و به خصوص در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراكنده، گاهی با وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی افزود: فردا (سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ) با تداوم ناپایداری ها در مناطق ذكر شده، در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، دامنه های البرز در زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان هم رگبار پراكنده رخ می دهد.
مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار نمود: پس فردا (چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت)، با كاهش ناپایداری در مناطق ذكر شده در دامنه های زاگرس، كردستان، كرمانشاه، همدان و مركزی بارش پراكنده رخ می دهد.
به قول وظیفه، از بعدازظهر امروز و روز سه شنبه نواحی مركزی و شرقی خلیج فارس مواج است و همینطور از امروز تا اواخر هفته روند افزایش تدریجی دما در غرب ساحل دریای خزر رخ خواهد داد.
او در آخر با اشاره به وضع جوی هوای تهران اظهار داشت: فردا هوای تهران كمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و با بیشترین و كمترین دمای ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد مواجه می باشد. همینطور پس فردا چهارشنبه (۱۸ اردیبهشت ) آسمان تهران صاف، در بعدازظهر نیمه ابری، با احتمال رگبار باران خواهد بود، پیش بینی می شود كه بیشترین و كمترین دمای تهران ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد باشد.



1398/02/16
14:53:32
5.0 از 5
4408
تگهای خبر: سازمان
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن