بخشنامه شهرداری برای احقاق حقوق كارگران پیمانكاری

بخشنامه شهرداری برای احقاق حقوق كارگران پیمانكاری

تاكسی مدرن: معاون منابع انسانی شهرداری تهران از اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی برای پایش سلامت كارگران تهران كه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند خبر دادند.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، ابراهیم شیخ در مراسم ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: شركت شهر سالم در طول یك پارسال اقدامات مفیدی انجام داده كه طرح پایش سلامت كارگران شهرداری تهران یكی از این اقدامات است. دو طرح دیگر باز توسط این شركت در ماه های آینده شروع خواهد شد و بدین سان به جامعه هدف خود خدمات لازم را نمایش می دهد.

وی با اشاره به این كه یكی از طرح های نمایش شده ظرف ماه های آینده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به كاركنان دارای بیمه تامین اجتماعی در مجموعه شهرداری تهران است اضافه كرد: برای تحقق این هدف 10 میلیارد تومان اختصاص پیدا كرده است. یكی دیگر از اقدامات ماه های آینده درباب پیمانكاران شهرداری تهران است كه كارگران در چارچوب پیمانكاری، پایش سلامت آنها انجام میگردد.

معاون شهردای تهران افزود: این كارگران از خدمات مناسبی برخوردار نیستند وحقوق آنها به موقع و مناسب پرداخت نمی گردد و معمولا سلامت آنها باز مورد توجه قرار نمی گیرد به عناون مثال در هفته گذشته شاهد وقوع حادثه ای در منطقه 16 بودیم كه این در همین حوزه روی داد، ما از نظر سازمانی وظیفه ای در قبال كارگران پیمانكاری نداریم ولی در قبال احقاق حقوق آنها مسوولیم و پاسخ می دهیم.

شیخ اشاره كرد: بدین سبب بخشنامه برای احقاق حقوق آنها ابلاغ خواهد گردید تا حقی از آنها اجفاف نشود.




1397/10/22
15:44:57
5.0 / 5
4502
تگهای خبر: خدمات , سازمان , شركت , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن