شهر را از خودروها پس بگیریم

شهر را از خودروها پس بگیریم

به گزارش تاكسی مدرن ششمین جلسه پویش حمل و نقل پاك با حضور معاون شهردار در منطقه 22برگزار شد.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، مهندس پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در جلسه ششمین جلسه پویش حمل و نقل پاك كه در منطقه 22 برگزار گردید با اشاره به اینكه زندگی مردم نباید به خاطر خودرومحوری گرفتار مشكل شود، افزود: برای رسیدن به استفاده هرچه بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل پاك باید اقدامات فرهنگی و اجتماعی را بسیار بیشتر و وسیع تر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینكه باید شهر را از خودروها بگیریم و به عابرین پیاده تحویل دهیم تصریح كرد: كار فرهنگی جهت استفاده از حمل و نقل پاك تا زمانی كه فضای عمومی خواستار آن نباشند بی فایده است.

وی با اشاره به اینكه حل مشكل ترافیك تهران فقط با استفاده از وسایل نقلیه پاك قابل حل است اظهار داشت: وجود ترافیك در معابر شهر، شهروندان را باید به سمت استفاده از اتوبوس های بی آر تی، مترو و دوچرخه سوق دهد و این خود یك كار فرهنگی بحساب می آید.

همینطور در ادامه علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ با حضور در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: امروزه ترافیك به یك چالش و معضل جدی زیست محیطی و در عین حال به یك معضل برای سلامت روان جامعه تبدیل گشته است.

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به اینكه در طول یك دهه گذشته سهم كمك و اقدامات دولت و شهرداری در توسعه حمل و نقل عمومی كاهش یافته است، اضافه كرد: در مدیریت شهری جدید منطقه۲۲ توجه جدی به فضای عمومی شهری و حمل و نقل پاك شده است.

به گزارش شهرداری منطقه ۲۲، نوذرپور از احیای مسیر دوچرخه سواری صدرا در منطقه۲۲ اطلاع داد و افزود: این مسیر دوچرخه سواری در دوباند رفت و برگشت كه در مجموع ۴كیلومتر مسافت دارد و در روز سه شنبه هفته جاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در این مسیر برگزار می گردد.
او در آخر اعلام امیدواری كرد تا اجرای این برنامه ها زمینه مثبتی بر گام های بهتر در جهت كاهش میزان ترافیك و آلودگی ها و هم عوارض ناشی از ترافیك در سطح شهر تولید كند.



1397/10/18
14:32:11
5.0 / 5
4456
تگهای خبر: آلودگی , ترافیك , تولید , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن