افتتاح فاز نخست پاركینگ طبقاتی میدان فرهنگ در سال آینده

افتتاح فاز نخست پاركینگ طبقاتی میدان فرهنگ در سال آینده

به گزارش تاكسی مدرن سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ابراز امیدواری كرد: با تدابیر اتخاذ شده به منظور بهره برداری گام به گام از پاركینگ طبقاتی در دست ساخت میدان فرهنگ، فاز نخست این پروژه تا زمستان سال آتی راه اندازی شود.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، مهندس یوسف متقی در حاشیه بازدید میدانی از پروژه راه اندازی پاركینگ طبقاتی میدان فرهنگ واقع در پهنه شرقی اراضی عباس آباد با اشاره به اینكه افزایش ایمنی گود پاركینگ اولویت اصلی در پیشبرد عملیات اجرایی این پروژه است، اظهاركرد: برنامه ریزی های لازم برای تكمیل فونداسیون و دیوار حائل به منظور ایمن سازی گود پاركینگ فرهنگ صورت گرفته و هم اكنون بخشی از عملیات بتن ریزی در حال انجام می باشد.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق، پروژه راه اندازی پاركینگ طبقاتی میدان فرهنگ مطابق با اسناد بالادستی و در همخوانی با طرح اصلی این میدان در شرق اراضی عباس آباد طراحی شده است و پیش بینی می گردد فاز نخست پروژه كه ظرفیت پذیرش ۷۰۰ دستگاه خودرو را دارا است، در صورت تامین به موقع منابع مالی تا زمستان سال ۱۳۹۸ در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی، وی در انتها اظهاركرد: پروژه راه اندازی پاركینگ طبقاتی میدان فرهنگ با ظرفیت پذیرش ۲۳۰۰ دستگاه خودرو، در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳۵ هزار مترمربع در حال اجرا می باشد و بعد از تكمیل و راه اندازی به یكی از بزرگترین پاركینگ های طبقاتی كشور تبدیل خواهد شد. این پروژه می تواند امكان رجوع كم دردسر شهروندان به كتابخانه ملی، باغ موزه دفاع مقدس، فرهنگستان های علوم و مجموعه باغ كتاب را فراهم آورد.




1397/09/21
15:15:34
5.0 / 5
4446
تگهای خبر: باغ , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن