شهردار منتخب تهران: آلزایمر را باید از مردم بگیریم

شهردار منتخب تهران: آلزایمر را باید از مردم بگیریم

تاكسی مدرن: شهردار منتخب تهران یكی از وظایف شورا و شهرداری را توجه به تاریخ و پیشینه شهر دانست و اظهار داشت: در مدیریت شهری باید كاری نماییم كه آلزایمر را از مردم بگیریم.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در آیین رونمایی از جلد دوم كتاب تهران نگاری كه پگاه امروز در كتابخانه ملی برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به تاریخ و پیشینه شهر اظهار داشت: چندی قبل در فرهنگسرای نیاوران با بعضی از اساتید آلمانی صحبت می كردم. آنان گفتند مردمی كه تاریخشان را فراموش كنند به آلزایمر مبتلا خواهند شد بدین سبب ما باید در شورا و شهرداری كاری نماییم كه آلزایمر را از شهروندانمان بگیریم.

حناچی افزود: در همین راستا باید از گذشته درس بگیریم و كاری نماییم تا تاریخ و دانش آن در سطح شهر گسترش بیابد. ما اساسا تولید چنین محصولاتی را در تهران ترغیب خواهیم كرد و ان شاءالله بزودی فیلمی در مورد لاله زار باز منتشر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: پیامبر اكرم (ص) سپس مبعوث شدن جمله ای را برزبان آوردند كه موجب گرایش زیادی به ایشان شدند. حضرت رسول (ص)فرمودند: من برای اتمام مكارم اخلاق مبعوث شده ام و ان شاءالله این پیام در زندگی همه ما جاری و ساری باشد.

حناچی با اشاره به تعاریفی كه از وی شد، اظهاركرد: من خودم را مصداق این تعاریف نمی دانم اما به فرموده حضرت امیر (ع) خودم را خوب میشناسم و خداوند باز به تمام بندگانش واقف است.

در اختتام این مراسم كه با حضور سید محمود دعایی - مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، اشرف بروجردی - رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی و... برگزار گردید از كتاب تهران نگاری رونمایی گردید.




1397/08/25
17:46:10
5.0 / 5
4955
تگهای خبر: تولید , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن