رئیس كمیته بودجه شورای شهر تهران تأكید كرد

توجه ویژه به نوسازی ناوگان آتش نشانی در بودجه 97

توجه ویژه به نوسازی ناوگان آتش نشانی در بودجه 97

تاكسی مدرن: رئیس كمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش بر توجه ویژه شورای شهر به نوسازی ناوگان آتش نشانی در بودجه 97 تاكید كرد.



مجید فراهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آتش نشانان پایتخت با اشاره به اینكه امروز سازمان آتش نشانی پایتخت علاوه بر اینكه از كمبود امكانات رنج می برد از كمبود نیروی انسانی هم رنج می برد، اظهار داشت: ناوگان و تجهیزات آتش نشانی تهران این روزها نیازمند بازسازی است و عمر خیلی از خودروهای آتش نشانی به 10 الی 15 سال رسیده است.

وی با اشاره به اینكه یك خودروی شخصی بعد از گذشت 10 سال به سن فرسودگی می رسد، اظهار داشت: چطور است كه ناوگان و تجهیزات آتش نشانی یك شهر نه تنها به روز نیست بلكه عمر ناوگانش به 15 سال می رسد؟ و یا می بینید كه سازمان آتش نشانی فاقد نردبان های بلند است و نردبان هایی كه در حادثه پلاسكو صدمه دیده اند بازسازی نشده است و این یك درد است.

رئیس كمیته بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش اضافه كرد: بازدیدی از پالایشگاه تهران داشتم و مسئول مربوطه اعلام نمود كه در هنگام حریق پلاسكو از سازمان آتش نشانی با ما تماس گرفتند كه آیا نردبان بلند دارید كه بشود حریق را خاموش كرد؟ به نظرتان این درست است كه آتش نشانی پایتخت برای گرفتن نردبان به آتش نشانی پالایشگاه زنگ بزند؟

وی اضافه كرد: در بودجه سال 97 توجه ویژه ای به آتش نشانی و نوسازی ناوگانش خواهیم داشت.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینكه علی رغم تعداد بالای نیروی انسانی در شهرداری، شاهد كمبود نفرات در سازمان آتش نشانی هستیم، اظهار داشت: بر مبنای استانداردها به ازای هر یك میلیون جمعیت باید 5000 نفر پرسنل در شهرداری نظر گرفته شود و در تهران با 9 میلیون جمعیت حداكثر باید 40 تا 45 هزار نفر نیروی انسانی در شهرداری است؛ اما می بینیم كه 68 هزار و 802 نفر نیروی انسانی در شهرداری حقوق می گیرند كه با وجود تورم بسیار بالای نیرو شاهد كمبود پرسنل در آتش نشانی هستیم.

فراهانی با اشاره به اینكه تنها در شش ماهه اول امسال مجوز استخدام 13 هزار نفر صادر گردیده است، اظهار داشت: نكته اینجاست كه با وجود استخدام های زیاد در شهرداری این نیروها جذب آتش نشانی كه نیاز فوری به پرسنل دارند نشده و همچنان در ایستگاه ها، كمبود نفرات به چشم می خورند كه باید فكری به حال این مورد كرد.




1396/10/28
18:10:22
5.0 / 5
4632
تگهای خبر: شهرداری , شورای شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن