با حضور ویدئو كنفرانسی رییس جمهور؛

۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

تاکسی مدرن: به گزارش تاکسی مدرن، خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان واگذار شد.



مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: امروز ۲۷ فروردین ماه شورایعالی مسکن به ریاست رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و کلیه اعضای این شورا برگزار و به صورت ویدئوکنفرانس ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سرتاسر کشور افتتاح و واگذار شد.

وی اضافه کرد: این آیین با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران استانی برگزار شد و سهم استان خوزستان هم ۱۶۰۲ واحد در ۳۸ شهر و شهرستان بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام استان ساخته و تحویل متقاضیان شد.

بیات منش افزود: در این آیین به صورت نمادین یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان ساکن در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون تحویل داده شد.



مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه در این آیین معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و تعدادی از مسؤلان حضور داشتند، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خویش را جهت تأمین مسکن مردم بخصوص مددجویان کمیته امداد بکار خواهد گرفت تا بتواند بخش عمده ای از مشکل مسکن مردم را مرتفع کند.

وی اظهار نمود: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاههای اجرایی استان به سر انجام رسیده اند نشان از عزم جدی مسؤلان برای تأمین مسکن مردم است.





منبع:

1403/01/28
08:47:08
5.0 / 5
114
تگهای خبر: عمرانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن