استفاده از تکنولوژی های جدید در غرفه سازی نمایشگاهی

استفاده از تکنولوژی های جدید در غرفه سازی نمایشگاهی

جهت ایجاد تاثیر بیشتر بر روی بازدید کنندگان غرفه و مشتری هایتان، می توانید از تکنولوژی های جدید برای ساخت غرفه نمایشگاهی استفاده کنید.


تاکسی مدرن گزارش می کند: جهت ایجاد تاثیر بیشتر بر روی بازدید کنندگان غرفه و مشتری هایتان، می توانید از تکنولوژی های جدید در ساخت غرفه استفاده کنید. با این کار تعداد بازدید کنندگان افزایش پیدا خواهد کرد و نظرات زیادی را به سمت غرفه خودتان جلب خواهید کرد.

 در ادامه تعدادی از این تکنولوژی هایی که در ساخت غرفه نمایشگاهی کاربرد دارند را خدمت شما عزیزان شرح خواهیم داد.

  • واقعیت مجازی (VR):  اگر می خواهید بازدید کنندگان شما تجربه های واقع گرایانه از محصولات شما داشته باشند، از این تکنولوژی استفاده کنید. VR  سرعت زیادی در پردازش و گرافیک رایانه ای دارد. مراجعه کنندگان نمایشگاه توانایی استفاده از چشم انداز ۳۶۰ درجه محصولات شما را با این تکنولوژی خواهد داشت.
  • نمایشگر های لمسی: یکی دیگر از تکنولوژی های به روز در غرفه ها، نمایشگر های لمسی هستند. اگر می خواهید بازدید کنندگان با در اختیار داشتن اطلاعات و آگاهی از محصولات شما به طرف محصولات شما جذب شوند، می توانید از این تکنولوژی استفاده کنید. نمایشگر های لمسی باید کیفیت بالا، اندازه مناسب، پاسخگویی سریع و مقاومت در برابر ضربه و خراشیدگی داشته باشند.
  • وب سرویس: یکی از راه های آشنایی بیشتر افراد با محصولات و خدمات شما، استفاده از فضای آسمان یا cloud جهت نشان دادن محصولات شما است. همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از این تکنولوژی، کسب آگاهی از بازخوردهای بازدید کنندگان شما است. با توجه به اطلاعات کسب شده در مورد نظرات مشتریان، می توانید نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در جهت افزایش نقاط قوت خود با تمام توان بکوشید.

وب سرویس ها باید سامانه رزرو غذا داشته باشند. مراجعه کنندگان باید بتوانند با کمک آن تصاویری از محصولات غرفه را تماشا کنند. همچنین دارای سامانه معرفی شرکت ها باشند.

  • استفاده از ربات ها: اگر می خواهید تجربه بیشتری را به بازدید کنندگان ارایه دهید، از واقعیت مجازی استفاده کنید. یک روش جذاب جهت نمایاندن محصولات، استفاده از ربات ها و واقعیت مجازی است. برای مثال یک شرکت صنایع غذایی با کمک گرفتن از این تکنولوژی، افراد را با انواع محصولات خود آشنا می کند و می تواند لذت افزایش فروش را بچشد.

از ربات هایی که در غرفه های نمایشگاهی استفاده می گردد، می توانیم به ربات های راهنما، ربات های پذیرش، ربات های تعاملی و ربات های اطلاعاتی اشاره کنیم.

  • سیستم های هوشمند: سیستم های صوتی گوگل یا الکسا جزء سیستم های هوشمند هستند. این سیستم ها یک فضای تعاملی بین بازدیدکنندگان و دارنده غرفه نمایشگاهی ایجاد می کنند. شما با استفاده از این تکنولوژی می توانید تجربه به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگانتان به یادگار بگذارید.

موارد موثر دیگر در ساخت غرفه

استفاده کردن از روش های خلاقانه جهت معرفی محصولات به بازدیدکنندگان به جای نمایش به صورت سنتی، راهی مناسب جهت بیشتر نمایاندن محصولات است. همچنین برای داشتن جذابیت بیشتر می توانید از نور، صدا و تصویر مناسب به طور ترکیبی استفاده کنید. یکی دیگر از کارهایی که با انجام آن می توانید تجربه خوبی برای بازدیدکنندگان رقم بزنید، این است که خوراکی و نوشیدنی های رایگانی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهید.

شرکت غرفه سازی کبیرسازان، دارای گرید A نمایشگاهی می تواند راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کبیرسازان اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

1402/08/23
11:54:27
5.0 / 5
215
تگهای خبر: رپورتاژ , نمایشگاه , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن