شهردار تهران تاكید كرد:

ایجاد زمینه حضور مردم در موضوعات مدیریت شهری

ایجاد زمینه حضور مردم در موضوعات مدیریت شهری

به گزارش تاکسی مدرن شهردار تهران با تکیه بر ضرورت مشارکت و همکاری شهروندان برای حل معضلات شهری در تهران، اظهار داشت: ایجاد زمینه حضور مردم در موضوعات مدیریت شهری فرصت طلایی را خلق می کند.


به گزارش تاکسی مدرن به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در آیین رونمایی از سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی اظهار داشت: مبحث مدیریت شهری سه جزء شهر، شهروند و شهرداری را مدنظر قرار داده که در بین این سه جزء، شهروندان اهمیت ممتاز را دارند و در تمامی اقدامات شهرداری تهران نگاه و توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است. پیشرفت و آبادانی شهر، زمینه آسایش و آرامش و رشد مادی و معنوی افراد در جامعه را به همراه دارد و شهرداری تلاش می کند این زمینه را فراهم آورد.

وی افزود: برهم انباشتگی مشکلات در تهران به ظاهر کلاف سردرگمی را ایجاد کرده؛ اما دستان توانمند شهروندان می تواند تحول های عظیمی را ایجاد نماید و حضور آنها می تواند گره گشا باشد. ایجاد زمینه حضور مردم در واقع یک فرصت طلایی را برای مجموعه مدیریت شهری خلق می کند.

شهردار تهران اظهار نمود: مردم امروز نارضایتی هایی دارند که بدون شک رشد سرمایه های اجتماعی با عرضه خدمات صادقانه محقق می شود و زمینه حضور شهروندان را در حل مشکلات فراهم می آورد و مدیریت شهری توجه ویژه ای در جهت ارتقاء ظرفیت خدمت رسانی خود با تحقق آبادانی و پیشرفت شهر دارد. بطور قطع تحقق این مهم با حضور مردم در عرصه های مختلف فراهم می شود.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تکیه بر اینکه ایده پردازی، عرضه طریق و مشارکت در ساختن یک افق و هم آفرینی پیرامون ایده آل ها باید از راه مردم و نخبگان صورت گیرد، اظهار داشت: در مسیر، نیازمند همراهی و کمک مردم هستیم و در انجام امور نظارت بر مدیریت شهری، حق طبیعی برای مردم قائل هستیم. ایجاد تسهیلات برای تمام سطوح نظارتی و مشارکت و امکانات مبتنی بر ظرفیت های حوزه فضای مجازی از موضوع هایی است که به شدت مدنظر ماست تا تمام خواسته های خویش را در یک وجه در فضای مجازی داشته باشیم. بطور قطع در این راه بزودی شاهد یک درگاه جامع خواهیم بود که شرایط مطلوبی را در فضای مجازی ایجاد خواهد نمود و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران هم خبرهای خوبی را برای ما و مردم خواهند داشت.

زاکانی ضمن اشاره به قدمت 15 ساله سامانه های 137 و 1888 اظهار داشت: تلاش و تجربه این سامانه ها برای ما مغتنم بود معایب و نقاط قوتی هم داشت و در راه تعاملی با مردم سعی کردیم ارتباط دو طرفه فعالی را ایجاد نماییم امروز ما یک صورتی از کار و تلاش همکارانمان را رونمایی کردیم و امیدواریم فرصت ارتباط با مردم بعنوان فرصتی طلایی شناخته شود و از چابکی و چالاکی خدمت به مردم اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تلاش خواهیم کرد در حوزه نرم افزاری و ایجاد ساختارهای ارتباطی تحولی چشم گیر را رقم بزنیم که یکی از موارد این تحول همین سامانه 137 است.




منبع:

1401/02/24
13:44:32
0.0 / 5
376
تگهای خبر: خدمات , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن