رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست

توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست

به گزارش تاکسی مدرن رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اشاره کرد: توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست و باید بصورت هوشمند رضایت مخاطب دنبال شود.


مسعود شفیعی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند توسعه دولت اکترونیک در سطح استان تهران، اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک در کشور مستلزم پیش بینی همه سازوکارهای در رابطه با میز خدمت است و بی شک توسعه دولت الکترونیک روی کاغذ اتفاق نمی افتد و تنها در حذف حضوری مخاطب خلاصه نمی گردد.
وی ادامه داد: شناسایی تمامی گلوگاه های در رابطه با فرآیندهای میز خدمت و بررسی ایرادات و پیشنهاداتی که در هر خدمت باید مورد توجه قرار گیرد، از اساسی ترین موضوعات در توسعه جامع دولت الکترونیک است. گاهی برخی خدمات روی کاغذ الکترونیک شده اما در حقیقت حواشی که پیرامون ارائه این خدمت وجود دارد، کار ذینفعان و مخاطبان را مشکل تر و پروسه انجام کار را طولانی تر کرده است.
وی افزود: اساسا در توسعه دولت الکترونیک باید از پیش همه فرآیندهای خدماتی بررسی شود و ایرادات آن رفع گردد. اگر برای هر خدمتی راهنمای گام به گام در پرتال سازمان وجود داشته باشد علاوه بر آنکه از سردرگمی مخاطبان جلوگیری می شود موجبات ارتقای رضایت شهروندان و جامعه هدف سازمان نیز فراهم می شود.
وی اشاره کرد: هم اکنون مخاطبان برمبنای میزان دسترسی و سرعت انجام کارها در بستر الکترونیک نسبت به عملکرد سازمان ها نتیجه گیری می کنند که اگر در بستر الکترونیک نیز سرعت انجام پروسه پایین و با ایراد باشد، رضایت مندی مخاطبان کاهش پیدا می کند.




منبع:

1400/06/06
08:26:13
0.0 / 5
976
تگهای خبر: خدمات , سازمان , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن