جان باردیگر در كالبد سینما بهاران

جان باردیگر در كالبد سینما بهاران

به گزارش تاكسی مدرن شهردار منطقه۱۷ با تبریك ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: سینما بهاران نزدیك به پنج سال است كه غیرفعال بوده و حالا همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به صورت آزمایشی میزبان اكران فیلم سینمایی «۲۳نفر» خواهد بود و در اسفندماه با برنامه ای منظم به چرخه نمایش فیلم می پیوندد.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، محمود كلهری اظهار داشت: سینما بهاران نزدیك به پنج سال است كه غیرفعال بوده و حالا همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به صورت آزمایشی میزبان اكران فیلم سینمایی «۲۳نفر» خواهد بود و در اسفندماه با برنامه ای منظم به چرخه نمایش فیلم می پیوندد.
محمود كلهری از آغاز اكران فیلمهای سینمایی از روز شنبه ۲۶بهمن ماه اطلاع داد و اضافه كرد: بعد از وقفه پنج ساله و با تلاش صورت گرفته، سینما بهاران به بهترین امكانات صوتی و تصویری مجهز شده و در آینده ای نزدیك باردیگر صدای آثار فاخر سینمایی در آن طنین خواهد انداخت.
شهردار منطقه۱۷ با ابراز خرسندی از آشتی باردیگر با هنر هفتم در این منطقه خاطرنشان كرد: منطقه ۱۷ نزدیك به ۲۸۰ هزار نفر جمعیت دارد كه از كمبود سرانه ها خصوصاً سرانه فرهنگی رنج می برد. وجود سینما و مجموعه فرهنگی بهاران می تواند سهم بسزایی در تأمین سرانه لازم برای منطقه را داشته و تاكید حناچی شهردار تهران هم بر این امر است كه این سینما بازگشایی شده و باردیگر در چرخه اكران فیلمهای سینمایی قرار گیرد تا آشتی باردیگر ای با هنر هفتم صورت گیرد كه خوشبختانه این امر همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت آزمایشی شروع شده و بعد از رفع نقصها احتمالی و با برنامه مدون اكران، به صورت رسمی و با اكران بهترین فیلمهای سینمایی آغاز خواهد شد.
بنا بر گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، وی با اشاره به ظرفیتهای این سالن اظهار داشت: در تلاشیم تا با همكاری گروه های فرهنگی همه ظرفیتهای این سالن را فعال كرده و با تجهیزات موجود نمایش فیلم را با یك یا دو سانس در روز آغاز می نماییم.




1398/11/26
15:20:35
5.0 از 5
4102
تگهای خبر: شهردار , شهرداری
این پست تاکسی مدرن را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن