هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم می شود

هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم می شود

به گزارش تاكسی مدرن بر مبنای اعلام شركت كنترل كیفیت هوای تهران، هوای پایتخت صبحگاه و شامگاه امروز (۱۶ مهرماه) برای گروه های حساس ناسالم می شود.



به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا پیشبینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوای تهران از آن حكایت می كند كه در صبحگاه روز سه شنبه (۱۶ مهر) در بعضی مناطق پایتخت شاهد برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهیم بود كه عمدتاً ناشی از كاهش میزان ناپایداری جوی و ازدیاد تردد خودرو ها در این بازه زمانی است.

به تدریج با رشد ناپایداری همراه با افزایش نسبی سرعت باد، شرایط برای پراكندگی آلاینده ها فراهم می شود و شاهد بهبود كیفیت هوا در بعدازظهر امروز (۱۶ مهر) خواهیم بود. با این وجود همزمان با اوج ترافیك شبانگاهی، غلظت ذرات معلق مجدداً افزوده می شود و پیشبینی می شود شرایط ناسالم برای گروه های حساس در اغلب مناطق پایتخت برقرار شود.

تداوم شرایط جوی نسبتاً آرام تا بامداد فردا (۱۷ مهر) سبب می شود با آغاز تردد خودرو ها غلظت آلاینده ها افزایش پیدا كند و شرایط نامطلوب در مناطق پرتردد برقرار شود. با افزایش ناگهانی سرعت باد در ظهر چهارشنبه از غلظت آلاینده ها كم می شود. باآنكه با عنایت به وزش باد از سمت غرب شهرتهران، احتمال گسیل گرد و خاك در مناطق مستعد وجود خواهد داشت.

در اواخر وقت چهارشنبه (۱۷ مهر) هم به علت افزایش حجم ترافیك در بعضی مناطق پرتردد، تجمع ذرات معلق و كاهش كیفیت هوا دوراز انتظار نخواهد بود هرچند با عنایت به شرایط مساعد جوی نسبت به روز قبل، از غلظت آلاینده ها تا حدودی كاسته خواهد شد.

بر اساس اعلام شركت كنترل كیفیت هوای تهران میانگین كیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص الان ۷۹ و هوا در شرایط سالم می باشد.




1398/07/16
20:46:41
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: آلاینده , ترافیك , تردد , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن