شهرداری به تعهدات خود در پروژه مسكن امید عمل كرد

شهرداری به تعهدات خود در پروژه مسكن امید عمل كرد

تاكسی مدرن: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار داشت كه شهرداری به تعهدات خود در پروژه «مسكن امید» عمل كرده، این در شرایطی است كه ارگان های دولتی تابحال یك متر مربع زمین هم برای اجرای این طرح واگذار نكرده اند.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، تفاهم نامه اجرای پروژه «مسكن امید» حدود یك سال و نیم پیش میان شهرداری تهران و دولت منعقد شد. برپایه این تفاهم نامه قرار شد تا شهرداری و دولت برخی از زمین های خویش را در اختیار توسعه گر قرار دهند تا با ساخت مسكن و انتقال شهروندانی كه در بافت های ناكارآمد زندگی می كنند، بخشی از مشكل بافت فرسوده در پایتخت حل شود. همچنین، قرار بر این بود تا شهرداری سهم خود در اجرای این پروژه را به نوسازی بافت های ناپایدار اختصاص دهد.
در همین رابطه، كاوه حاجی علی اكبری درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه «مسكن امید» اظهار داشت: زمین هایی كه قرار بود دولت برای اجرای این پروژه در اختیار بگذارد تا به امروز ساخت وساز واگذار نشده است. این در شرایطی است كه شهرداری تهران ۱۰ زمین متعلق به خویش را برای پروژه مسكن امید در نظر گرفت و تابحال قرارداد مشاركت ۵ قطعه زمین منعقد شد.
وی افزود: هم اكنون، توسعه گرها در حال تهیه طرح و دریافت پروانه هستند و برای ۵ زمین باقی مانده هم در حال مذاكره با سرمایه گذار هستیم.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاكید بر اینكه قرار بود بخش های مختلف دولت شامل وزارت نیرو، وزارت صمت و وزارت آموزش و پرورش زمین هایی را در اختیار پروژه مسكن امید قرار دهند، خاطرنشان كرد: واقعیت این است كه در شهر تهران تا به امروز یك متر مربع زمین هم از سوی دستگاه های دولتی برای تحقق این برنامه اختصاص پیدا نكرده است.
طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، حاجی علی اكبری تصریح كرد: در حال مذاكره با دولت هستیم تا بتوانیم با همكاری یكدیگر پروژه مسكن امید را كه به كاهش مشكلات بافت فرسوده كمك می نماید، به سرانجام برسانیم.




منبع:

1398/05/12
17:28:01
5.0 / 5
4317
تگهای خبر: آموزش , سازمان , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن