استاندار تهران تاكید كرد

ضرورت استفاده از ظرفیت علمی، تخصصی و مدیریتی زنان

ضرورت استفاده از ظرفیت علمی، تخصصی و مدیریتی زنان

به گزارش تاكسی مدرن استاندار تهران با اشاره به دستور ریاست جمهوری در بهره گیری از ظرفیت جوانان و زنان اظهار داشت: باید شرایطی فراهم گردد كه بتوانیم همه آحاد كشور را از ظرفیت علمی، تخصصی، مدیریتی و توانمندی نیمی از جمعیت كشور بهره مند نماییم.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه كارگروه بانوان در جمع خبرنگاران بیان كرد: زنان بعنوان نیمی از جمعیت كشور دارای توانمندی هستند و هم به لحاظ علمی و تخصصی پیشرفت هایی در دهه های اخیر در مدارج عالی و عرصه های مدیریتی كسب كردند و در ایفای مسئولیت هم توانستند اثربخشی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: بر مبنای دستور ریاست جمهوری تكلیفی در بهره گیری از ظرفیت جوانان و زنان شده است كه تا آخر برنامه ششم و آخر كار دولت دوازدهم باید به این شاخص ها دست یابیم. این جلسه در همین راستا برگزار گردید تا با دستگاه های اجرایی در این مسئله پایش، ارزیابی و رصد داشته باشیم و همینطور موانعی كه در به كارگیری این قشر وجود دارد، صدمه شناسی و شرایطی فراهم گردد كه بتوانیم همه آحاد كشور را از ظرفیت علمی، تخصصی، مدیریتی و توانمندی نیمی از جمعیت كشور بهره مند نماییم.
به گزازش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در این جلسه درباره نقش بانوان در جامعه بیان كرد: با جدیت قرار دادن كارهای مربوط به بانوان بعنوان نیمی از جمعیت كشور باید بتوانیم شرایطی فراهم نماییم كه جامعه را از این ظرفیت برخوردار سازیم.
بندپی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینكه به نظر می توان از ظرفیت سمن های فعال داوطلب در حوزه زنان استفاده كرد، اظهار داشت: از ظرفیت كارگروه تخصصی زنان استفاده گردد تا از سازمان های فعال در حوزه زنان بنا به تخصص هایشان استفاده نماییم.
به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، در ادامه این نشست فرزانه مروستی - مدیركل دفتر اجتماعی و فرهنگی استان تهران اظهار داشت: سال قبل قرار بود سازمان فنی و حرفه ای در مورد برگزاری كارگاه های آموزشی جهت اشتغال زنان سرپرست خانوار طرحی انجام دهد، كه با پیگیری هایی كه از آقای گرزین انجام شد متاسفانه ایشان در مورد تخصیص اعتبار به فنی و حرفه ای استان تهران اظهار بی اطلاعی كردند.
وی ادامه داد: فرمانداری بهارستان در جریان این طرح نبود و به تازگی نامه ای برای ما فرستادند كه هیچ هماهنگی از راه فنی و حرفه ای با ما انجام نشده و طرح مورد تایید ما نیست، بنابراین من تقاضا كردم كه اداره شهرستانی به فرمانداری بهارستان رجوع كنند و با فرمانداری هماهنگ شوند و گزارش مبسوطی ارسال نمایند كه ما آنرا به وزارت كشور ارسال نماییم، اما هنوز این گزارش به دست ما نرسیده و تقاضا دارم كه هر چه سریع تر این گزارش آماده شود.



1398/03/20
12:10:59
5.0 / 5
4278
تگهای خبر: آموزش , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن