توضیحات مترو در مورد محدودیت زمانی حضور در مترو

توضیحات مترو در مورد محدودیت زمانی حضور در مترو

تاكسی مدرن: شركت بهره برداری تهران و حومه در مورد اتخاذ تدابیری برای محدود كردن ساعت استفاده از مترو توضیحاتی را ارائه نمود.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، روابط عمومی شركت بهره برداری تهران و حومه در اطلاعیه ای در مورد محدود شدن زمان استفاده از مترو اعلام نمود: به اطلاع می رساند اعتبار بلیت و نحوه استفاده مسافران از سامانه های حمل و نقل عمومی در سرتاسر جهان دارای قوانین خاصی است و در متروی تهران باز مانند سنوات قبل برای اطمینان از مالكیت كارت، بلیت ها كنترل می شود.

این گزارش می افزاید كه خطوط مترو باز قسمتی از سامانه حمل و نقل عمومی كلان شهر تهران است و می بایست حداكثر زمان و مسافت شروع و اختتام سفرها در مترو تعریف شده و برمبنای آن میزان هزینه استفاده از این سامانه به طور عادلانه كنترل و پرداخت گردد، این محدودیت ها در دیگر وسایل حمل و نقل عمومی همانند استفاده از سامانه اتوبوسرانی درون شهری و برون شهری، تاكسیرانی استفاده می نماید.
طبق این گزارش، هم اكنون طولانی ترین مسیرهای مورد بهره برداری در خطوط متروی تهران و حومه مورد بررسی كارشناسان قرار گرفته و با عنایت به آنالیزهای انجام شد، حداكثر زمان سفر شهروندان بوسیله مترو كمتر از دو ساعت است بطور مثال مسافرانی كه از ایستگاه گلشهر در ۴۵ متری گلشهر كرج واقع در خط پنج تا ایستگاه قائم در اتوبان ارتش در شمال شرقی تهران كه در خط سه واقع شده در بازه زمانی حداكثر ۱۱۰ دقیقه در سامانه مترو خواهند بود و سپس آن از ایستگاه های مترو خارج خواهند شد.

این گزارش تاكید دارد كه با احتساب این زمان ها در مسافرت های شهر زیر زمینی با یك بلیت یك مسافر چندساعت می تواند از مترو استفاده كند؟ اعتبار دو ساعت برای شهروندان و مسافران مترو زمان مناسبی است و هیچگونه بار مالی برای مسافران ندارد. اگر مسافری بیشتر از دو ساعت در خطوط مترو سفر داشته، از مسافر تقاضا خواهد شد باردیگر بلیت تهیه نماید.

در این گزارش آمده است كه در صورت بروز تاخیرهای طولانی، گروه های كنترل بلیت شركت بهره برداری مترو در جریان تاخیر بوجود آمده خواهند بود و این مساله را در زمان كنترل اتفاقی بلیت مسافران مد نظر قرار خواهند داد. همین طور تمامی تصمیمات اتخاذ شده هیچ گونه كسب درآمدی برای شركت بهره برداری متروی تهران نداشته و بیشتر به جهت رفاه و آسایش شهروندان محترم است.





منبع:

1398/02/11
13:28:22
5.0 / 5
4329
تگهای خبر: ایستگاه , تاكسی , حمل و نقل , حمل و نقل عمومی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن