فرماندار تهران:

برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع می باشد

برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها ممنوع می باشد

به گزارش تاكسی مدرن فرماندار تهران با اشاره به اینكه در تهران تنها سه نمایشگاه بهاره دایر خواهد شد و در صورت نیاز این تعداد می تواند تا پنج نمایشگاه افزایش یابد،  تاكید كرد: هیچ دستگاه و سازمان دیگری حق برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران را نخواهد داشت.


عیسی فرهادی در گفتگو با ایسنا، در تشریح ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بهاره توسط دستگاه ها و نهادها، اظهار داشت: شهرداری در تهران اعلام كرد، كیش نمایشگاه بهاره ای دایر نخواهد كرد.
وی درباره شكل گیری بازارچه های دستفروشان در منطقه ۶ و ۱۱ اظهار داشت: دستفروشان هر ساله در مناطق ۶ و ۱۱ بیشتر از سایر مناطق حضور دارند، بنابراین این دو منطقه كار بسیار بی نظیری انجام دادند و با اختصاص ۲۳ زمین در این دو منطقه تلاش كردند كه ساماندهی دستفروشان را انجام دهند؛ دست فروشانی كه معمولا مزاحمت هایی برای شهروندان و مغازه داران ایجاد می كردند.
وی ادامه داد: ساماندهی دستفروشان در مناطق ۶ و ۱۱ در محل هایی كه توسط شهرداری تعیین شده، انجام شده و بازارچه هایی تحت عنوان بازارچه های دستفروشان در این دو منطقه بوجود آمده است كه همه این اقدامات با اطلاع و حمایت فرمانداری تهران انجام شده است و به نمایشگاه های بهاره ارتباطی ندارد.
وی تصریح كرد: هم اكنون سه نمایشگاه در شهر تهران با عنوان نمایشگاه بهاره كار خویش را شروع كرده اند كه در صورت نیاز و استقبال مردم می توان تعداد آنها را در تهران تا پنج نمایشگاه افزایش داد، اما سایر دستگاه ها و نهادها حق برگزاری نمایشگاه بهاره را ندارند و خوشبختانه همه این نهادها و دستگاه ها امسال همكاری خوبی را انجام داده اند.



1397/12/17
00:42:28
5.0 / 5
4326
تگهای خبر: سازمان , ساماندهی , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن