شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد:

آخر عملیات عمرانی اولین بوستان اسكان مسافران نوروزی شمال شرق تهران

آخر عملیات عمرانی اولین بوستان اسكان مسافران نوروزی شمال شرق تهران

به گزارش تاكسی مدرن شهردار منطقه ۴ تهران از آخر عملیات عمرانی بوستان مسافر اطلاع داد و اظهار داشت: بوستان مسافر با بیشتر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی تاپایان سال آماده اسكان مسافران نوروزی است.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، سیدعلیرضا حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و رفاهی و تولید بستری امن به مسافرانی كه از شمال شرق با استفاده از بزرگراه شهید بابائی وارد تهران می شوند، راه اندازی بوستان مسافر با مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ متر مربع در انتهای بزرگراه شهید بابایی در دستور كار قرار گرفت.

ایشان در ادامه اضافه كرد: با عنایت به توقف مسافران نوروزی در حاشیه اراضی جنگل كاری غزال و در كنار حاشیه بزرگراه ها وجلوگیری از تولید حوادث احتمالی و ارتقاء كیفیت خدمات رسانی به مسافران شهر تهران با تولید معابر مناسب، كلنگ راه اندازی بوستان مسافر از مهر ماه سالجاری به زمین خورد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به اینكه عملیات در این بوستان به آخر رسیده اضافه كرد: هم اكنون با پخش روكش آسفالت به تناژ ۸۰ تن، آخرین عملیات عمرانی محدوده بوستان، توسعه فضاهای نشیمن، نیمكت و آلاچیق این پروژه به آخر رسیده و راه اندازی زمین بازی كودكان هم در دست اجرا می باشد.

حسینی با اشاره به امكانات مورد نیاز مسافران در این بوستان اظهار داشت: بوستان مسافر با امكاناتی نظیر شبكه روشنایی مناسب، سرویس های بهداشتی، آلاچیق و سكوهای پرتعداد برای گستراندن چادرهای مسافرتی، مكان هایی مخصوص برای شستشوی ظروف، نصب وسایل بازی كودكان، نصب وسایل بدنسازی و.. میزبان شهروندان و مسافران نوروزی ۱۳۹۸خواهد بود.

طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، حسینی تصریح كرد: الان عملیات عمرانی این بوستان در حوزه فنی و عمرانی به آخر رسیده است و مناسب سازی و تولید سایر امكانات رفاهی هم تا آخر سال به بهره برداری خواهد رسید.



1397/10/20
13:13:09
5.0 / 5
4470
تگهای خبر: تولید , خدمات , سرویس , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن