مترو به چهاردانگه می رسد

مترو به چهاردانگه می رسد

تاكسی مدرن: فرماندار شهرستان اسلامشهر از محل راه اندازی ایستگاه متروی شهر چهاردانگه بازدید نمود.


به گزارش تاكسی مدرن به نقل از ایسنا، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر با عنایت به افتتاح ادامه مسیر خط 3 متروی تهران به شهرستان اسلامشهر به همراه شهردار چهاردانگه، رئیس شورا و برخی دیگر از اعضای شورای شهر چهاردانگه و بخشدار بخش چهاردانگه، از كارگاه افتتاح مترو بازدید كرد.
محمد قدس شهردار چهاردانگه در حاشیه این بازدید با اشاره به اینكه گذر مترو از شهر چهاردانگه تاثیر بسزایی در كاهش ترافیك این شهر خواهد داشت، اظهار داشت: شهرداری و اعضای شورای شهر از هیچ كاری برای تسریع بخشیدن به راه اندازی مترو فرو گذار نخواهند بود.
همینطور حامد عیسوند رئیس شورای شهر چهاردانگه با ابراز خرسندی از راه اندازی مترو در شهر چهاردانگه و ادامه خط 3 تهران به شهرستان اسلامشهر، ابراز امیدواری كرد كه همزمان با تولید مترو در این شهر، توسعه عمرانی هم در شهر چهاردانگه را شاهد خواهیم بود؛ چونكه كه شورای شهر مصمم بوده تا بتواند با تسریع بخشیدن به پروژه های نیمه كاره و اتمام آنها، پروژه های عمرانی جدیدی را برای شهر چهاردانگه تعریف كند.
گفتنی است خط 3 مترو تهران با گذر از شهر چهاردانگه به مقصد اسلامشهر ادامه پیدا خواهد نمود.
لازم به ذكر است آغاز راه اندازی مترو شهرستان اسلامشهربا حمایت دولت تدبیر و امید، پیگیری های مجدانه نمایندگان مجلس و فرماندار شهرستان اسلامشهر، اعضای شورای شهر و شهردارچهاردانگه صورت پذیرفت.
در انتها این بازدید، در گلزار شهدای شهر چهاردانگه مراسم عطر افشانی و غبار روبی هم انجام شد.
حامد عیسوند رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه در توضیح خط متروی چهاردانگه اظهار داشت: این نوید را به مردم می دهیم كه شهر چهاردانگه مطمئناً در آینده ای نزدیك صاحب ایستگاه مترو خواهد شد، چون كه در این راستا قدمهای بزرگی برداشته شده و هماهنگی میان چند ارگان و شهرداری های چند شهر و منطقه از تهران و اطراف تهران همچون چهاردانگه، اسلامشهر و مناطق 18 و 19 شهرداری تهران به سرانجام رسیده، هرچند كه این امر زمانبر و وقت گیر بوده است.
وی افزود: بدین منظور در نودو نهمین جلسه رسمی شورای شهر مبحث راه اندازی ایستگاه ویژه شهر چهاردانگه كه در محدوده سه راه بوتان پیش بینی شده است، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
عیسوند اضافه كرد: در همین راستا و برای تسریع در آغاز عملیات راه اندازی خط 3 مترو تهران –اسلامشهر، شورای شهر و شهرداری چهاردانگه، قطعه زمینی را به مساحت تقریبی 17000 متر مربع واقع در بزرگراه آیت اله سعیدی ابتدای رمپ جنوبی بزرگراه آزادگان جهت تجهیز كارگاه و آغاز عملیات حفاری تونل در اختیار شهرداری اسلامشهر كه مجری راه اندازی مترو می باشد، قرار داده است.
وی افزود: چنین عملیات گسترده و بزرگی كه هزینه های بسیاری را در بر دارد، به صورت حتم، حداقل تا زمان آخر عملیات راه اندازی، همانند دیگر پروژه های ملی كه در شهرهای پرتردد اجرا می گردد طبعاً مشكلاتی را از قبیل ترافیك به دنبال خواهد داشت، البته این مورد بر هیچ كس پوشیده نیست كه بعد از تكمیل و راه اندازی و بهره برداری از مترو بركات آن متوجه اهالی محترم خواهد بود.
طبق گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه، كلنگ آغاز عملیات راه اندازی مترو مطابق برنامه ریزی روز شنبه 22 دی ماه مصادف با ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و با حضور مدیران و مسئولان كشوری و استانی بر زمین زده خواهد شد و بر مبنای محاسبات انجام شده، راه اندازی كل پروژه (ایستگاه آزادگان –اسلامشهر ) حداقل سه سال به طول می انجامد.




1397/10/19
14:30:51
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: ایستگاه , ترافیك , تردد , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن