رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مركزی:

۴۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۸ پروژه اقتصادی مقاومتی

۴۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۸ پروژه اقتصادی مقاومتی

به گزارش تاکسی مدرن رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی اظهار داشت: برای 18 پروژه اقتصاد مقاومتی استان امسال 4700 میلیارد تومان برآورد شده است.



به گزارش تاکسی مدرن به نقل از مهر، رقیه یادگاری ظهر پنجشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که با حضور استاندار در اراک برگزار شد، اظهار نمود: ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی برای سال ۹۹ در استان مرکزی مشخص شده بود که از ارزش افزوده و اشتغال بالای برخوردارست و میزان سرمایه گذاری آنها بیش از چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی اضافه کرد: در ابتدای سال جاری پروژه ها از پیشرفت ۶۵ درصدی برخوردار شدند اما هم اکنون میزان پیشرفت ۸۸ درصد رسیده و هفت پروژه نیز بطور کامل تکمیل شده است و پیش بینی می شود تا آخر سال برخی پروژه ها به پیشرفت ۱۰۰ درصد برسند
یادگاری بیان کرد: تامین اعتبار پروژه های اقتصادی و مقاومتی بر عهده دستگاه های اجرائیست و هر دستگاه اجرائی که طرح پیشنهادی تعریف می کند باید از تامین منابع آن اطمینان کامل داشته باشد.
وی اضافه کرد: برنامه هایی از طرف فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور بر عهده سازمان زمان برنامه و بودجه است که برای تهیه طرح های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ ابلاغ گردیده و این طرح ها دارای ضوابطی است و باید با اسناد بالادستی انطباق داشته باشد.
یادگاری اشاره کرد: تعریف طرح های اقتصادی مقاومتی باید همسویی با لایحه بودجه ۱۴۰۰ و بیانیه گام دوم داشته باشد و تاکید ویژه بر تعریف طرح هایی است که امکان واگذاری به بخش خصوصی داشته باشد و بتواند از منابع تحصیلات و ظرفیت های قانونی استفاده کنند.


منبع:

1399/10/19
22:08:34
0.0 / 5
724
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵

لینک دوستان تاكسی مدرن

تاکسی مدرن

تگهای تاكسی مدرن

taximodern.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تاكسی مدرن محفوظ است

تاكسی مدرن

سفارش آنلاین تاکسی مدرن